• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Ms Leia

    Blindness: Aj aj.. ser man dom då? Jag har aldrig fattat det där med löss, de måste va supersmå.. men ändå kunde ni se dem sen?

    Syrra: Väntas en till liten? :)


    ♥ Tilly heter hon ♥
  • 2små2stora
    Ms Leia skrev 2010-04-29 21:21:27 följande:
    Blindness: Aj aj.. ser man dom då? Jag har aldrig fattat det där med löss, de måste va supersmå.. men ändå kunde ni se dem sen? Syrra: Väntas en till liten? :)
    Ja i september/oktober kommer nr 4
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Ms Leia

    Wow.. o här sitter jag o funderar ang nr 2...

    Men lutar mer och mer åt att vi kör snart.... Hihi.


    ♥ Tilly heter hon ♥
  • 2små2stora
    Ms Leia skrev 2010-04-29 21:26:24 följande:
    Wow.. o här sitter jag o funderar ang nr 2... Men lutar mer och mer åt att vi kör snart.... Hihi.
    Jag har ju hållit på några år Vår äldsta fyller 14 nästa år.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • FruHeo
    Ms Leia: Nja, alltså det är bara S, M och V som är våra biologiska barn. Men vi har ju Linda också, min systerdotter. Så jag räknar dem alltid som fyra.
    Ja kör på en tvåa! Det är roligt med bebisar ! Heja heja! Hihi

    3bus: naaaw, sötis! Hihi!

    DP: Usch, träligt med lössen.

    Jag gillar också möblerna från cilek, Saga såg dem och sa: mamma en sån mä jallybile vill ja ha! Men det blir nog inte så tyvärr. Hahah
    Burk, känner mig skithängig idag. Snorar, hostar och fryser. Usch, säkerligen nån jääääävla dagisbasilusk.  Dessutom fruktansvärt opassande för jag vill inte att Saga eller Melina heller för den delen, ska smitas. Men jag gissar att det lär säga bang och så dimper de igen. Ska dock bli spännande att se hur dålig Saga blir nu efter operationen.
    lycklig fyrbarnsmamma!
  • RosaNapp

    MsLeia: känner igen dig, välkommen tillbaka. Jag har hetat G P och Snart Sommar bla . Har iallafall hängt med i tråden från start. Här kom nummer 4 för snart en vecka sen. V (3-åringen) är nummer 2 .

    Vet inte riktigt vad V ska få i present. Han vill ha en Bärgarn som flyger, men det finns nog inte att köpa (har har sett kortfilmer om Bärgarn på youtube ) så det står still i skallen här just nu.

  • 2Fina
    MsLeia, jag har ju inte sett någon innan jag kammade håret med en luskam... Då ser dom ut som en blomfluga ungefär. usch och fy säger jag bara! Ska faktiskt köra en kur till idag för jag har så tjockt hår så jag är rädd att nån jäkel överlever!! Sen blir det en till kur om en vecka.

    Mel, haha! Vad gulligt!

    Heoo, krya på dig!
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tess82

    DP, vad trist med löss, hoppas att ni blir av med dem snabbt. Här hade sambons son för nåt år sen men vi andra klarade oss som tur var.

    Idag ska jag och klippa mig, var flera månader sen sist och håret är jätteslitet i topparna så det är dags för längesen om man säger så. Ska förhoppningsvis träffa en gammal kompis och hennes dotter också över en fika.

    Sen är det utvecklingssamtal på dagis, känns lite överflödigt eftersom vi får rapport varje dag i princip vid lämning/hämtning men det kan ju vara skoj att höra lite mer om hur hon är på dagis.


    Linnea -07
  • Kavat
    Melisabeth skrev 2010-04-30 07:34:56 följande:
    Isabella kommer upp: "Oj vad det är dammigt ute!" (dimmigt)
    Lilleman sa i morse: " Oj, vad det är frostigt ute!"
    Och han säger även "frostat bröd".

    DP, Hoppas lössen försvinner. Otäckt!

    Önskar alla en fin valborg!
Svar på tråden MajMammor 2007 15