• Äldre 11 Feb 08:52
    152264 visningar
    2830 svar
    2830
    152264

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 30 Apr 12:22
    Kavat skrev 2010-04-30 11:59:57 följande:
    Lilleman sa i morse: " Oj, vad det är frostigt ute!" Och han säger även "frostat bröd". DP, Hoppas lössen försvinner. Otäckt! Önskar alla en fin valborg!
  • Trekid­z
    Äldre 30 Apr 13:26
    http://www.ilva.se/produkt/5616936/emil?maingroupurl=sangar&webgroupid=

    Elias har denna-fast i "full size", ingen utdragbar...men med stödbräda ;) Sänglåda undertill,kanonbra
    *Elias-min älsklingsräka*
  • Trekid­z
    Äldre 30 Apr 13:33

    Ngn som tidigare undrat om Elias o Tilde är lika varann, ny bild på pressidan, har inte plus mer -så inga bilder att lägga ut...


    *Elias & Tilde-mina älsklingar*
  • Äldre 30 Apr 14:03
    Trekidz skrev 2010-04-30 13:33:52 följande:
    Ngn som tidigare undrat om Elias o Tilde är lika varann, ny bild på pressidan, har inte plus mer -så inga bilder att lägga ut...
    Vilka sötnosar!! Men nu behöver man inte plus för att lägga ut bilder längre, eller rättare sagt, alla har plus nu utan att betala för det.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 30 Apr 14:05

    På tisdag ska J börja skolas in på nästa avdelning den är för 3-4 åringar  


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Tess82
    Äldre 30 Apr 21:03
    2små2stora skrev 2010-04-30 14:05:21 följande:
    På tisdag ska J börja skolas in på nästa avdelning den är för 3-4 åringar  
    Spännande, ja de börjar bli stora nu våra småttingar.
    Linnea -07
  • zasata
    Äldre 30 Apr 21:44

    Har ni tips på något roligt till barnkalaset? Vi tänkte vara på landet och grilla lite korv. finns kvar skall vi köpa en sådan liten (1m) studsmatta som hon får när hon fyller år.
    Funderade på hoppborg, men kostade 1300spänn (?!) för en dag.
    Kommer vara ca 5-6barn tror jag, så inget jättekalas liksom. Utan mest att barnen skall ha något att göra. Tänkt ta med någon boll med. Har ni några bra tips på annat man kan ha som barnen kan leka med så dom inte springer till lekplatsen när man grillar och äter tårta också?


  • Äldre 30 Apr 21:53
    zasata skrev 2010-04-30 21:44:11 följande:
    Har ni tips på något roligt till barnkalaset? Vi tänkte vara på landet och grilla lite korv. finns kvar skall vi köpa en sådan liten (1m) studsmatta som hon får när hon fyller år. Funderade på hoppborg, men kostade 1300spänn (?!) för en dag. Kommer vara ca 5-6barn tror jag, så inget jättekalas liksom. Utan mest att barnen skall ha något att göra. Tänkt ta med någon boll med. Har ni några bra tips på annat man kan ha som barnen kan leka med så dom inte springer till lekplatsen när man grillar och äter tårta också?
    Du får nog ha flera bollar för att samsas om bollen är jag tveksam till att de kommer att göra.
    Vi kommer inte att något barnkalas för J i år det får vänta tills hon är lite större och leker med kompisarna istället för bredvid.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • zasata
    Äldre 30 Apr 21:55
    2små2stora skrev 2010-04-30 21:53:20 följande:
    Jo jag tänkte 2 eller 3 större bollar. DOm brukar leka rätt bra tillsammans dom flesta, skall alltid hålla hand jaga varandra också.. men tänkte man behövde något mer.. Vi har pratat om att skaffa sådan sandlåda som är i en plastlåda.. kanske får se till att göra det innan..
  • Äldre 1 May 08:51

    Tanucik - förstår att det måste vara jobbigt för dig nu.
    Jag lämnade Jolina hos mormor o morfar igår em och sitter nu o funderar på om jag ska stå ut till i morgon
    Jag skulle verkligen behöva ännu en dag ifred, håller på och röjer och gör klart sånt som legat o väntat på bättre tider, fönster ska tvättas och gardiner ska upp, det ska dammsugas, skuras golv och dammas. Inget som Jolina har någon glädje av.
    Hon har fått en cykel nu som hon har med hemma hos mormor så hon var överlycklig när jag lämnade henne igår och cyklade för fullt.


    RosaNapp skrev 2010-04-30 00:09:18 följande:
    MsLeia: känner igen dig, välkommen tillbaka. Jag har hetat G P och Snart Sommar bla . Har iallafall hängt med i tråden från start. Här kom nummer 4 för snart en vecka sen. V (3-åringen) är nummer 2 . Vet inte riktigt vad V ska få i present. Han vill ha en Bärgarn som flyger, men det finns nog inte att köpa (har har sett kortfilmer om Bärgarn på youtube ) så det står still i skallen här just nu.
    Satt just och funderade på det...visst 17 har du hunnit få 2 till sedan vi fick våra 3-åringar "tillsammans". Jösses
    Jolina är helt underbar!
Svar på tråden MajMammor 2007 15