• Äldre 11 Feb 08:52
    150722 visningar
    2830 svar
    2830
    150722

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 1 May 12:42

    Här blir det inte heller något barnkalas utan ett kalas för närmaste släkten bara. Får se om nåt av kusinbarnen kommer så blir det kanske nån mer småtting.

    En helg barnledigt skulle vara skönt för att få röja lite, har också massor jag skulle behöva göra utan hjälp av liten. Får väl se om jag kan låna ut henne framöver eller om jag ska skicka bort sambon med henne så jag får röja ifred.


    Linnea -07
  • Äldre 1 May 16:36

    Jag börjar tröttna nu...efter att ha plockat, dammat, skruvat upp hyllor, möblerat om, tvättat fönster, dammsugit, tvättat, plockat ännu mer..oavbrutet i över ett dygn (förutom några timmars sömn). ...men än är det inte färdigt, bara att bita ihop!! Funderar på om jag ska hämta hem tösen i stället Ja jag erkänner, det här med att vara ifrån henne är inte min starka sida, jag har fullt sjå att lämna på dagis och åka till jobbet


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 1 May 20:04
    zasata skrev 2010-04-30 21:44:11 följande:
    Har ni tips på något roligt till barnkalaset? Vi tänkte vara på landet och grilla lite korv. finns kvar skall vi köpa en sådan liten (1m) studsmatta som hon får när hon fyller år.Funderade på hoppborg, men kostade 1300spänn (?!) för en dag.Kommer vara ca 5-6barn tror jag, så inget jättekalas liksom. Utan mest att barnen skall ha något att göra. Tänkt ta med någon boll med. Har ni några bra tips på annat man kan ha som barnen kan leka med så dom inte springer till lekplatsen när man grillar och äter tårta också?
    ballonger i massor, blåsormar var väldigt populärt på våran kalas. Sen kanske du kan plocka några kottar och måla de i olika färger. Sprid ut de i trädgården och be barnen samla och sortera efter färgerna. Den som hittar flest kan få en liten pris
  • Äldre 1 May 20:26

    Nu har jag fått nog!! Känns som jag skulle kunna somna stående...


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 1 May 20:32
    mumia skrev 2010-05-01 20:26:55 följande:
    Nu har jag fått nog!! Känns som jag skulle kunna somna stående...
    Jag är också så himla trött idag.... helt utpumpad... både fysiskt och psykiskt.... blir nog tidig kväll!
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Ms Leia
    Äldre 1 May 21:11

    Zasata: Istället för hoppborg för 1300 kr så kan ni ju köpa en sån stor studsmatta, brukar kosta 1995 kr med skyddsnät. Det har vi, den är väl 3,5-4 m i diameter och det är kul att se var roligt hon har i den!


    ♥ Tilly heter hon ♥
  • Trekid­z
    Äldre 1 May 23:14
    2Fina skrev 2010-04-30 14:03:23 följande:
    Vilka sötnosar!! Men nu behöver man inte plus för att lägga ut bilder längre, eller rättare sagt, alla har plus nu utan att betala för det.
    Aha,så mkt hänger jag här numera så har ingen koll....;)
    *Elias-min älsklingsräka*
  • Life is a bitch
    Äldre 1 May 23:38

    Hej hopp
    Paraflaxdrinken (bland annat ) här, hinner banne mig inte vara här inne, eller rättare sagt så har jag lagt FL lite på hyllan
    inne och läser lite då och då, men nu va det längesen... kanske för att jag har Fb som startsida hihi

    hoppas att det är bra med alla 3åringar Eddie fyllde år igår och fick en sringcykel blandannat den va rolig

    Finns som sagt på fejjan, så är det nån som vill adda så hojta bara till

    just ja, grattis till bäbisarna som kommit till i tråden med


  • Äldre 1 May 23:42
    Life is a bitch skrev 2010-05-01 23:38:40 följande:
    Hej hoppParaflaxdrinken (bland annat ) här, hinner banne mig inte vara här inne, eller rättare sagt så har jag lagt FL lite på hyllan inne och läser lite då och då, men nu va det längesen... kanske för att jag har Fb som startsida hihihoppas att det är bra med alla 3åringar Eddie fyllde år igår och fick en sringcykel blandannat den va roligFinns som sagt på fejjan, så är det nån som vill adda så hojta bara till just ja, grattis till bäbisarna som kommit till i tråden med
    Hojtar för fullt
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 2 May 09:25

    jah hojjar också, både till syrra och paraflaxen, är betydligt mer aktiv på fejjan än här tyvärr

Svar på tråden MajMammor 2007 15