• Äldre 11 Feb 08:52
    150663 visningar
    2830 svar
    2830
    150663

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Elof och Dagny
    Äldre 2 May 12:56

    Samma här, hojt hojt!

    Sneglar in här emellanåt bara, men hinner aldrig skriva känns det som. Idag har vi soligt men inte så varmt dock, fast huvudsaken är ju att solen visar sig iaf. Har precis lagt Isolde för middagsvilan och Kira tittar på tv så nu ska jag hinna vara lite aktiv och klippa tyg tänkte jag.


    *Kira 070516 & Isolde 090421*
  • zasata
    Äldre 2 May 18:08
  • Äldre 3 May 19:32

    Det blev rätt rörigt när de öppnade upp alla gamla trådar måste jag säga.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 3 May 19:34
    2små2stora skrev 2010-05-03 19:32:57 följande:
    Det blev rätt rörigt när de öppnade upp alla gamla trådar måste jag säga.
    Minst sagt!

    DP - vilken tur att du håller reda på alla
  • Äldre 3 May 19:34
    Syrra, kan inte annat än att hålla med.... bättre dom hade börjat med trådarna som var aktiva när dom bestämde att dom skulle vara livslånga...
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 3 May 21:36

    heej!
    så det är här ni håller till, jag var visst i fel tråd. Tack darlingPink för du gjorde mig uppmärksam på det


    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Äldre 3 May 21:43

    åh va kul att se att så många "gamla" fortfarande hänger här. Nu kommer jag ju inte kunna sova inatt...måste läsa ikapp ju {#lang_emotions_sunny}


    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526 & bebben i magen
  • RosaNa­pp
    Äldre 4 May 13:24

    Evsi: läste i gamla tråden, grattis

    Intra: grattis till Eddie

    Några fler som fyllt? Har inte varit inne och läst så mycket på sistone.

    V har börjat klaga på ont i fötter och ben så jag gissar på växtvärk på honom nu.
    Och så tittar han på mig, pekar på magen och frågar: varför har du fortfarande bebis i magen?

    Sorry för ego, har inte tid att sitta och läsa ikapp allt eller kommentera...

  • Äldre 4 May 13:27
    RosaNapp skrev 2010-05-04 13:24:28 följande:
    Evsi: läste i gamla tråden, grattis Intra: grattis till Eddie Några fler som fyllt? Har inte varit inne och läst så mycket på sistone. V har börjat klaga på ont i fötter och ben så jag gissar på växtvärk på honom nu. Och så tittar han på mig, pekar på magen och frågar: varför har du fortfarande bebis i magen? Sorry för ego, har inte tid att sitta och läsa ikapp allt eller kommentera...
    Nejmen, menar du att man inte har massa tid när man har 4 barn varav en nyfödding.. märkligt
  • Äldre 4 May 14:51

    Skoj att lite nygamla hittat hit igen!

    Vi är fortfarnde magsjuka här hemma. Trodde bara det var lilleman som var helkass och jag halvkass förra veckan och sen att det var lugnt, men så blev maken dålig och sen jag och vi är fortfarande inte helt ok.

    Just nu sitter jag precis innanför altandörren och barnen leker i sandlådan/lekstugan utanför. Tur man bor i hus.

Svar på tråden MajMammor 2007 15