• Äldre 11 Feb 08:52
    152693 visningar
    2830 svar
    2830
    152693

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Ninnie­81
    Äldre 4 May 18:22

    hej hej alla...hitta även hit igen...grattis alla som fyllt år och fått bebisar. orkar verkligen inte läsa ikapp...är sååå himla lat

    maj mån är de fullproppat för oss. fyller år den 8 maj. Malcom fyller 1 dewn 18 och Melwin 3 år den 25...sen har man typ massor av släktingar och vänner som även fyller år...kul med stor familj men ibland blir de verkligen lite för mycket med kalasandet

  • Äldre 6 May 11:18

    Grattis till Evsi? Är det en liten på gång igen ??!!

    Jag ska bara berätta att Kevin ska få en lillebror, så det blir en pöjk till för oss!

    Förutom det så somnade han 18,00 igår efter en lång eftermiddag med lek hos grannen, men vaknade runt 22 och var helt hysterisk för att han var trött å inte kunde somna om!! Å gladare var han inte direkt imorse heller när vi skulle på dagis ...

  • Äldre 6 May 11:29
    memba skrev 2010-05-06 11:18:52 följande:
    Grattis till Evsi? Är det en liten på gång igen ??!!Jag ska bara berätta att Kevin ska få en lillebror, så det blir en pöjk till för oss! Förutom det så somnade han 18,00 igår efter en lång eftermiddag med lek hos grannen, men vaknade runt 22 och var helt hysterisk för att han var trött å inte kunde somna om!! Å gladare var han inte direkt imorse heller när vi skulle på dagis ...
    Tack! ja nu har jag äntligen plussat igen
    Grattis till dig oxå!
    vilken vecka är du i?
    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Äldre 6 May 11:53

    Evsi: Åhh, jag håller alla tummarna

    Jag är i vecka 20, snart vecka 21!

  • Äldre 6 May 13:03

    Grattis Evsi och lycka till

  • Äldre 6 May 19:34

    Tack Sötboll!

    och lycka till memba!

    Jag är jätte nojjig nu eftersom min graviditet avstannade sist utan att jag upptäckte dte innan v.19
    Har INGA symtom alls... hoppas på att jag vaknar illamående imorgon


    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Tess82
    Äldre 6 May 19:56
    Evsi skrev 2010-05-06 19:34:02 följande:
    Tack Sötboll!och lycka till memba!Jag är jätte nojjig nu eftersom min graviditet avstannade sist utan att jag upptäckte dte innan v.19Har INGA symtom alls... hoppas på att jag vaknar illamående imorgon
    Håller tummarna för att det går bra nu. Har gått igenom samma sak som dig, upptäcktes i v. 17 att jag fått ma . Är så glad att allt gick bra med Linnea sen.
    Linnea -07
  • Äldre 6 May 19:56

    Grattis Evsi till den nya graviditeten


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 6 May 20:07
    Evsi skrev 2010-05-06 19:34:02 följande:
    Tack Sötboll! och lycka till memba! Jag är jätte nojjig nu eftersom min graviditet avstannade sist utan att jag upptäckte dte innan v.19 Har INGA symtom alls... hoppas på att jag vaknar illamående imorgon
    Grattis! {#lang_emotions_flower}
    Önskar dig dock inte illamående för det är inte kul det heller.
  • Äldre 7 May 07:34

    Jättekul Evsi! Håller tummarna! Men denna gång måste du ju få ett ultraljud tidigare för att lugna dig själv?

    Idag har dagis stängt så sambon är hemma med Leya... Känns skönt att rå sig själv på morgonen för en gångs skull. Var 20 min tidigare på jobb idag, tänkte jag kanske kan gå lite tidigare i eftermiddag istället

    Igår var Leya så rolig när jag nattade henne. Jag satt i fåtöljen och sa att jag måste vila lite, blundade. Då säger Leya:
    -Du får inte sova mamma!
    -Jag vilar bara lite, svarar jag.
    -Du ska inte snarka då? frågar Leya.
    -Nä, svarar jag.
    -Det brukar pappa göra ibland, säger Leya då
    {#lang_emotions_djavulsk}


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15