• Äldre 11 Feb 08:52
    150930 visningar
    2830 svar
    2830
    150930

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 18 May 21:24

    mina barn älskar att klä ut sig, så vi har både Nalle Puh, heffarklumpen, Bamse och Spindelmannen dräkter...synd att inte vårat dagis har maskerad {#lang_emotions_wink}http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.10281/Image/Mars_(1).jpg


    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Trekid­z
    Äldre 18 May 22:11

    Mel:Elias o Tilde var små "rockers" på maskerad igår då en väns son fyllde 1 år. Tuffa t-shirts, lite grön hårspray i frisyren o tadaaam, klart :)


    *Elias-min älsklingsräka*
  • Äldre 19 May 20:43

    RN, grattis till V!!!

  • Äldre 19 May 20:51
    RN: Grattis till V

    Här var Joachim vittne/med om en våldsamkrasch med kickbike. Hans bästa kompis voltade med kickbiken och missade med nöd och näppe Joachim. Kompisen blev medvetslös och fick åka med blåljus till sjukhuset. Men klarade sig med en massa skrapsår och en hjärnskakning.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 19 May 21:21
    2små2stora skrev 2010-05-19 20:51:32 följande:
    RN: Grattis till V Här var Joachim vittne/med om en våldsamkrasch med kickbike. Hans bästa kompis voltade med kickbiken och missade med nöd och näppe Joachim. Kompisen blev medvetslös och fick åka med blåljus till sjukhuset. Men klarade sig med en massa skrapsår och en hjärnskakning.
    Usch då skönt att det gick skapligt...

    Hej på er alla och grattis till alla som fyllt och fyller.
    jag har ju typ inte ens startat datorn på ca 3 dagar så man hänger inte med...men det var lugnt här inne

    Igår var jag i Västerås och sprang vårruset. skitkul! nu har jag fått mersmak för det här så till hösten blir det nog tjejmilen
    Jolina är helt underbar!
  • zasata
    Äldre 19 May 21:38

    Grattis V

    Igår fyllde Ebba 3år :o Var är våra bebisar?

    Skönt att det inte blev"värre".


  • Tess82
    Äldre 19 May 22:07

    Grattis till alla 3-åringar!


    Linnea -07
  • Äldre 20 May 10:59

    Nu kommer min Pebbles

    Väl på dagis åkte även den gröna klänningen under av, så då såg det riktigt "äkta" ut


  • Äldre 20 May 12:13
    Mel, haha vilken bra maskeradklädsel!! Garanterat ensam iallafall!! Vad stor hon har blivit!
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • RosaNa­pp
    Äldre 20 May 12:27

    Mel: passade ju utmärkt

    V tackar för alla grattis

    Nu åskar det här. Jag som måste ta barnen och handla. Tur vi ska åka buss till ett köpcentrum. Men det kommer nog bli fullt idag, bb och sånt idag ju...

Svar på tråden MajMammor 2007 15