• Äldre 11 Feb 08:52
    151891 visningar
    2830 svar
    2830
    151891

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 22 May 09:12
    2Fina skrev 2010-05-22 08:59:21 följande:
    Idag fyller min lilla princessa år! Vi sjöng för henne så hon kissade på sig hihi... fick en barndator nu på morgonen och hon är så stolt
    Grattis till Leia!!!
    Blev hon glad för datorn? Min pappa har köpt en sådan till Matilda också, ska bli kul att se vad hon tycker...

    Och alla andra födelsedagsbarn också, stora som små;)

    Matilda fyller inte förrän på torsdag men vi håller kalaset idag iaf, enklast så...
  • FruHeo
    Äldre 22 May 11:57

    Grattis till alla som fyllt år, stora som små!!


    lycklig fyrbarnsmamma!
  • Tess82
    Äldre 22 May 13:13

    Grattis Leya!

    Och grattis i förskott till Matilda. Kul att se dig här igen förresten Candelavern.

    Nu ska vi ut och njuta av sommarvädret igen efter att ha varit in och ätit lite lunch.


    Linnea -07
  • Äldre 22 May 20:33

    Leya tackar för grattis! Vi har haft en superdag, Leya har nog haft det bra också, många fina presenter: en cykel, ett smyckeskrin, pussel, spel, gitarr och lite annat Cand, Leya blev jätteglad, jag sitter ju med en bärbar dator för det mesta och nu har hon sin egen Det var en princessdator (askungen) och stod att den vr från 4 år men tror nog att hon kan lära sig något av dom 10 spelen.

    Vi bjöd hela sällskapet på köttfärssås och spagetti och sen pippitårta! Blev en succé med matbjudning. Var 14 st så det var en hel del köttfärssås SKönt väder iallafall så vi har varit ute hela dagen.

    Hoppas ni alla haft en bra dag!


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 22 May 20:39

    Grattis till födelsedagsbarnen

    Nu har vi varit på min systers kombinerade födelsedags och examensfest. Johanna har det varit fullt ös på hela tiden. Nu på kvällen stod hon med min systerskompisar och dansade


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 22 May 21:15

    Hej!
    Grattis Leya!!!
    och Grattis Sötboll i efterskott!
    Här kalasas det i dagarna 3, igår fyllde grannflickan 8, idag har vi varit till En av kompisarna som fyller 3 och i morgon nästa. Har själv så smått börjat fundera lite på hur det blir när tösen här ska firas om 2 veckor...


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 23 May 12:49

    Grattis alla små!

    Usch, igår fick jag och en annan tjejkompis i 30 års present att hälsa på läskiga djur i Tropikariet, iiii läskigt var det

  • zasata
    Äldre 24 May 10:10

    Grattis på 30års dagens!
    och grattis alla 3åringar.
    NU är alla kalas avklarade här, skönt


  • Äldre 24 May 11:46

    Grattis till alla som har fyllt!
    Idag kommer äntligen min 3-åring hem

  • RosaNa­pp
    Äldre 24 May 11:49

    Sötboll: grattis i efterskott

    Grattis till alla som fyllt!
    Vs kalas gick bra. Fint väder, massa leksaker han gillade och folk höll sams

Svar på tråden MajMammor 2007 15