• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • FruHeo
    Mumia: åååh hoppas!!!!!!!!

    3bus: åååh jag älskar kökstapeten, den var störtskön! byt inte ut den! Utan byt kaklet istället, för det var inte alls lika fint ,-)!
    lycklig fyrbarnsmamma!
  • mumia

    Alla snacka om kökstapeten så jag var tvungen gå ut igen och kolla, och jag håller med den var fasiken störtskön!

    Heoo - ja du det gör jag också! men jag försöker att inte hoppas för mycket utan ställa in mig på att det inte gått vägen, men man kan ju så klart inte låta bli att hoppas. Och tiden går såå sakta, jag vill testa NU!
    Gubben vet ingenting om mina förhoppningar


    Jolina är helt underbar!
  • 2Fina

    Jag måste nog gå mot strömmen och tycka att kökstapeterna var hemska

    Idag är det något jippo på en färgaffär så vi ska dit och kolla tapeter och Leya ska få träffa Pippi och kling och klang, blir nog roligt för henne. Sen tänkte vi testa att lämna in Leya på lekrummet på Ica Maxi och handla i lugn och ro, man måste ju testa nån gång.


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • tanucik

    jag tyckte inte heller om kökstapeten

    hur gick det att lämna i lekrummet Darling Pink? Jag jobbar på en ica maxi och kan säga att de allra flesta barn älskar att vara där och det brukar vara svårt för föräldrar att få sina barn därifrån.

    Här har vi haft Julias kompis hemma idag men Julia var inte alls på bra humor så hon bara skrek hela tiden och lät inte den andra tjejen låna sina leksaker. Så kan det gå

  • mumia

    DP - Kan ju säga att det skulle INTE fungera med Jolina, hon skulle ALDRIG gå med på att bli lämnad bland massa främmande folk, hon är sååååå blyg. Jättetrist!
    Nyfiken dock på hur det gick för Leya.

    För övrigt så är Jolina inne i dryg period - bebisperiod. Hon pratar bebisspråk och allt ska göras som en liten bebis och t.o.m att hon kommer fram och låssas snutta på brösten. Är det så här en period i utvecklingen eller?


    Jolina är helt underbar!
  • 2Fina

    Det gick bra att lämna henne där, fast efter en halvtimme ringde dom då hade hon tröttnat, fick nog en tröttperiod och då blir hon lite mammig/pappig men hon grinade inte utan hade bara sagt att hon ville till mamma och pappa. Sen ville hon åka kundvagnen med en lastbil sista 10 minutrarna innan vi var klara. Men hon gillade det sa hon iallafall, alltså att vara i lekrummet

    Sen hittade vi faktiskt tapeter till vardagsrummet också, hade vi inte räknat med så nu slipper vi en resa till närliggande stad imorrn! Så då blir det lite bad i bassängen och lite annat istället, sen riva tapeter så klart....

    Mumia, har ni nån bebis i närheten som hon sett beteende hos? Har läst att andra också kan få bebisperioder men Leya ahar än så länge klarat sig.


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

    Idag har Johanna varit med mormor och morfar hos kusinen. Jag har jobbat en dagtur och maken har varit med sönerna på jaktmässa.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15