• Äldre 11 Feb 08:52
    150734 visningar
    2830 svar
    2830
    150734

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 11 Jun 09:01

    Nu ska vi ta och göra oss i ordning, Jolina och jag, för att åka till mormor. Ina ska sova där inatt för jag jobbar kväll ikväll och ska upp och jobba morgon i morgon och sambon är bjuden på 30-årsfest ikväll.


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 11 Jun 22:05

    Johanna ringde och skulle prata med morfar i kväll.
    Presenterade sig mycket noggrant i telefonen

    Heej, de é Ohanna Lasson.
    Va göj du? 


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 12 Jun 08:22
    2små2stora skrev 2010-06-11 22:05:36 följande:
    Johanna ringde och skulle prata med morfar i kväll.
    Presenterade sig mycket noggrant i telefonen

    Heej, de é Ohanna Lasson.
    Va göj du? 
    vad kulSkrattande

    idag är stora dagen för Julia. Vi ska till skansen och lämna napparna. Så nu har vi några jobbiga nätter framför oss. Ställer in mig på det värsta som vanligt
  • Tess82
    Äldre 12 Jun 13:08
    tanucik skrev 2010-06-12 08:22:20 följande:
    vad kulSkrattande

    idag är stora dagen för Julia. Vi ska till skansen och lämna napparna. Så nu har vi några jobbiga nätter framför oss. Ställer in mig på det värsta som vanligt
    Hoppas att det går bra. Ska ta bort napparna här också men jag tror att det får vänta till semestern längre fram i sommar så vi har lite mer energi till de där första nätterna om de blir jobbiga.

    Mumia, hoppas att han kommer på andra tankar snart, måste tära på förhållandet när ni vill så olika .
    Linnea -07
  • Äldre 13 Jun 17:54

    Julia sov hela natten utan sin napp, helt otroligt. Hon grät i ca 20 min under sagoläsningen igår så det fick bli en längre sagostund så hon skulle hinna lugna ner sig, så när jag lämnade rummet var hon lugn och somnade relativt snabbt. Dock så har hon inte lyckats sova middag idag men det är mindre viktigt. Får se om hon fortsätter sova så bra

  • Äldre 13 Jun 18:05
    tanucik skrev 2010-06-13 17:54:56 följande:
    Julia sov hela natten utan sin napp, helt otroligt. Hon grät i ca 20 min under sagoläsningen igår så det fick bli en längre sagostund så hon skulle hinna lugna ner sig, så när jag lämnade rummet var hon lugn och somnade relativt snabbt. Dock så har hon inte lyckats sova middag idag men det är mindre viktigt. Får se om hon fortsätter sova så bra
    Härligt att det gått så bra att sluta med nappen. Håller tummarna för att det fortsätter så.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Tess82
    Äldre 13 Jun 20:17
    tanucik skrev 2010-06-13 17:54:56 följande:
    Julia sov hela natten utan sin napp, helt otroligt. Hon grät i ca 20 min under sagoläsningen igår så det fick bli en längre sagostund så hon skulle hinna lugna ner sig, så när jag lämnade rummet var hon lugn och somnade relativt snabbt. Dock så har hon inte lyckats sova middag idag men det är mindre viktigt. Får se om hon fortsätter sova så bra
    Åh vad skönt att det gick så bra, hoppas det fortsätter så...
    Linnea -07
  • Äldre 13 Jun 22:51

    Här hade vi sånt tur att Jolina valde själv att hon skulle sluta. Hon får ha den om hon vill men oftast glömmer hon den och bryr sig inte.


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 14 Jun 08:37

    Leya är helt besatt av sin napp men har sagt att hon ska ge den till bebisen när den kommer... tror dock inte det kommer att funka så jag funderar på att ta bort alla nappar utom en så får hon hålla reda på den och försvinner den så är det slut... men det kanske är taskigt.... är väl ingen brådska heller egentligen.... innan 4 så ska den väl vara borta


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 14 Jun 09:38
    2Fina skrev 2010-06-14 08:37:56 följande:
    Leya är helt besatt av sin napp men har sagt att hon ska ge den till bebisen när den kommer... tror dock inte det kommer att funka så jag funderar på att ta bort alla nappar utom en så får hon hålla reda på den och försvinner den så är det slut... men det kanske är taskigt.... är väl ingen brådska heller egentligen.... innan 4 så ska den väl vara borta
    När J var hon tandläkaren så sa tandläkaren att det var ingen brådska med att ta bort napparna bara de var borta innan de permanenta tänderna kommer.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15