• Äldre 11 Feb 08:52
    150750 visningar
    2830 svar
    2830
    150750

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 9 Aug 09:48

    Skitväder här också idag... vet inte vad vi ska hitta på. Leya och sambon ska nog iväg på en hobbyaffär och köpa lite pärlor och tråd så kan vi göra halsband sen. Måla lite kanske.... bakade gjorde vi igår så det får vi se om vi orkar idag...


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 9 Aug 10:05

    Johanna sitter ritar.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 9 Aug 10:17

    Isabella har lagt pärlplattor. Nu glor hon på tv medans jag försöker få gjort lite vettigt vid datorn (som att sitta här?)
    Ska baka pizza senare till middagen. Så japp, regn här med - svårt nog att gissa


  • Äldre 9 Aug 10:41

    Vi har målat lite nu, ska göra ett vykort av två av bilderna och skicka till släktingar

    Lille Billy sover men skulle tro att han vaknar på en gång dom åker Fast för tillfället vill inte Leya följa med pappsen för det är så roligt att måla....

    Kanske vi också ska baka pizza då..... hmmm ... bra idé tror jag!


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 9 Aug 10:55

    Nu har vi sorterat ut alla VHS filmer och J tyckte att det var urkul att kasta filmer i en låda


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Tess82
    Äldre 9 Aug 17:01

    Skitväder här med men jag har jobbat så det spelar inte så stor roll då. Trist för restan av familjen som är lediga bara. De ska åka ner till High Chaparall onsdag-fredag så hoppas det inte regnar där då.

    Själv bor jag hos mammsen denna vecka så slipper jag pendla när de ändå ska åka bort. Ska försöka att hinna med att träffa lite gamla kompisar här nån kväll nu när jag bara har mig själv att tänka på.


    Linnea -07
  • Äldre 9 Aug 19:03

    Fler med höstruskväder ser jag. Här blev det en tripp till badhuset. Skandal att behöva bada inomhus på semestern


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 9 Aug 19:23

    Vi skulle få fint väder i morgon


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Tess82
    Äldre 10 Aug 16:20

    Ja här var vädret bättre idag också. Lite trist att sitta inne och jobba men sånt är livet.


    Linnea -07
  • Äldre 10 Aug 16:21

    Vi fick inte fint väder som de sa, har varit mulet och blåsigt hela dagen. Dock inget regn.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15