• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Kavat

    Tack för alla grattis!

    Här blev det lite körigt minst sagt. Fick feber och feberfrossa i 2 dagar, förmodligen av att mjölken sattes igång. Liten äter precis hela tiden, har glömt hur det var med bebis, även om jag vill minnas att de andra två gjorde det också i början. Men nu tror febern är på bättringsvägen.

  • 2Fina

    Kavat, jobbigt med feber... Våran lille Billy äter rätt ofta han med...


     


    Idag har vi varit och hälsat på på dagis, Leya börjar ju nästa vecka. Dock bara ett barn från Leyas avdelning där idag och bara en fröken men ändå ville hon inte gå hem. Fick även reda på att det är 3-timmarsdagar som gäller nästa vecka, tycker det är värdelöst att hon ska vara där mellan 8:30-11:30, hade ju skrivit på schemat 9-14 tis-ons-tors men tydligen hade dom glömt att informera mig om att nästa vecka också räknas som sommarlov så då blir det kortare dagar varje dag istället. Får se hur det funkar med Billy....


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • 2Fina
    2små2stora skrev 2010-08-13 17:54:57 följande:
    Jag ska åka och titta på ett hus i morgon I samma område som jag är uppvuxen www.hemnet.se/beskrivning/708804?r=3
     
    Kul med hus, skulle också vilja ha en enplanare men blir inget nytt hus för oss nu när vi har renoverat
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    2Fina skrev 2010-08-14 05:00:45 följande:
    Kul med hus, skulle också vilja ha en enplanare men blir inget nytt hus för oss nu när vi har renoverat
    Vi har inte börjat renovera än så det står mellan lån för renovering eller köpa ett större hus.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Överbandsfürern

    Hej hopp.

    Shit va längesen det var jag var här inne

    Till veckan börjar pojkarna dagis igen efter 8 långa sommarlovsveckor. huuu.. aldrig mer säger jag bara .hahaha.
    4e oktober börjar Hilma sin inskolning, på samma avdelning som grabbarna, smidigt för mamma det

    Hoppas allt är bra med alla.
    Någon som ploppat ut nåt mer syskon?

    kram


  • 2små2stora
    Överbandsfürern skrev 2010-08-14 09:54:49 följande:
    Hej hopp.

    Shit va längesen det var jag var här inne

    Till veckan börjar pojkarna dagis igen efter 8 långa sommarlovsveckor. huuu.. aldrig mer säger jag bara .hahaha.
    4e oktober börjar Hilma sin inskolning, på samma avdelning som grabbarna, smidigt för mamma det

    Hoppas allt är bra med alla.
    Någon som ploppat ut nåt mer syskon?

    kram
    DP och kavat har fått sina små killar.

    Jag ruvar fortfarande  
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • 2små2stora
    Överbandsfürern skrev 2010-08-14 10:00:19 följande:
    ohh. massa grattis till er

    3bus: har du lika besvärligt med sd denna gång?
    jupp, men nu är det inte många veckor kvar. Blev tom sjukskriven tidigare denna gång  
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15