• Äldre 11 Feb 08:52
    151153 visningar
    2830 svar
    2830
    151153

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 16 Aug 20:57

    Linnea ville inte alls gå till dagis imorse och var ledsen när jag lämnade henne så det var lite jobbigt att åka iväg till jobbet idag. Fick höra att allt gått bra och hon hade varit på bra humör och sovit middag så nu känns det bättre igen. SKönt att få åka hem igen imorgon.

    Själv har jag varit till tandl. och plågats idag. Borrat ner 4 tänder som det ska på kronor på. Har fel på min emalj så tänderna är jätte sköra så det är nödvändigt att fixa dem. Får tyvärr vänta 3 veckor på riktiga kronorna, och de provisoriska är ju inte så roliga .


    Linnea -07
  • Äldre 16 Aug 21:01
    Tess82 skrev 2010-08-16 20:57:22 följande:
    Linnea ville inte alls gå till dagis imorse och var ledsen när jag lämnade henne så det var lite jobbigt att åka iväg till jobbet idag. Fick höra att allt gått bra och hon hade varit på bra humör och sovit middag så nu känns det bättre igen. SKönt att få åka hem igen imorgon.

    Själv har jag varit till tandl. och plågats idag. Borrat ner 4 tänder som det ska på kronor på. Har fel på min emalj så tänderna är jätte sköra så det är nödvändigt att fixa dem. Får tyvärr vänta 3 veckor på riktiga kronorna, och de provisoriska är ju inte så roliga .
    Johanna ville inte gå till dagis först men när jag sa att jag skulle stanna en stund så fick hon plötsligt jätte bråttom dit Kunde åka hem efter 1 tim och det hade bara varit bra sedan under dagen
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 16 Aug 22:12

    Hej på er!
    Då var vardagen tillbaka då. Både jag o gubben började jobba idag.
    Väckning, morgonbestyr och lämning på dagis gick som en dans på rosor Hon var såå glad. Kul!

    Ikväll har jag varit på Lingon & Blåbär party men inte vet jag om det var kläder som tilltalade mig nämnvärt. Inas mormor var dock med så en tröja o byxa beställde hon. Själv är jag Me&I-frälst.


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 18 Aug 14:07

    nu var det ett tag sedan jag skrev nåt här, men har läst ikapp nu.
    Minns inte riktigt om jag har skrivit att Julia har blivit storasyster. 10/8 kom Daniel till världen 3925 g och 54 cm, stor kille. Julia är riktig stolt stora syster som vill gärna vara med på allt vi gör med honom, så än så länge funkar det bra mellan syskonen. Vi försöker ge henne så mkt tid som det bara går så hon inte känner bortglömd.
    På onsdag börjar hon dagis igen efter 6 veckors ledighet. hon har dock fått lite svårt att komma till ro på kvällen och somnar ofta senare än vanligt men vaknar ändå i skapligt tid så att vi ska hinna i tid till dagis.

  • Äldre 18 Aug 19:21

    När jag kom och hämtade J på dagis idag satt hon och trädde halsband med minipärlor på tunn nylontråd Förvånad. Hon är väldigt pillig och pysslig av sig säger fröknarna


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • zasata
    Äldre 18 Aug 19:38

    Leo blir ju med 1 om en  månaf jösses.


  • Äldre 18 Aug 19:40
    zasata skrev 2010-08-18 19:38:28 följande:
    Leo blir ju med 1 om en  månaf jösses.
    Oj, vad fort tiden har gått.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • zasata
    Äldre 18 Aug 19:41
    2små2stora skrev 2010-08-18 19:40:37 följande:
    Oj, vad fort tiden har gått.
    ja jag vet, tycker jag med...
  • Äldre 19 Aug 15:16

    Idag har J varit på sitt första besök hos frisören och det gick utmärkt så nu är hon klippt och fått glitter gelé i håret


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 20 Aug 09:14

    Grattis till pojken Tanucik!!!


    Jolina är helt underbar!
Svar på tråden MajMammor 2007 15