• Äldre 11 Feb 08:52
    150744 visningar
    2830 svar
    2830
    150744

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 20 Aug 18:41

    Idag har jag varit in och opererat mina utstående öron och oj vad ont det gör . Bara att hoppas på ett bra resultat så det är värt smärtan, men det tror jag...

    Linnea tycker att jag ser konstig ut och vill att jag tar av bandaget men det måste sitta på en hel vecka så hon hinner väl lagom vänja sig tills det ska bort.


    Linnea -07
  • Äldre 20 Aug 18:43
    Tess82 skrev 2010-08-20 18:41:29 följande:
    Idag har jag varit in och opererat mina utstående öron och oj vad ont det gör . Bara att hoppas på ett bra resultat så det är värt smärtan, men det tror jag...

    Linnea tycker att jag ser konstig ut och vill att jag tar av bandaget men det måste sitta på en hel vecka så hon hinner väl lagom vänja sig tills det ska bort.
    Aj, hoppas att du har fått med dig några fina tabletter hem. 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • RosaNa­pp
    Äldre 20 Aug 19:55
    zasata skrev 2010-08-18 19:38:28 följande:
    Leo blir ju med 1 om en  månaf jösses.
    Visst går tiden fort!
    Vs första lillebror blir 2 om ca 2 veckor!

    Tess: ojdå, låter inte skönt. Hoppas på bra resultat då.

    tanucik: grattis till lillebror
  • Tess82
    Äldre 21 Aug 10:46
    2små2stora skrev 2010-08-20 18:43:43 följande:
    Aj, hoppas att du har fått med dig några fina tabletter hem. 
    Nope, panodil skulle räcka sa dem, hade gärna tagit nåt annat för att slippa värsta smärtan. Idag har jag inte lika ont men  nog känns det bra nog ändå. Det var svårt att sova inatt, är inte van att ligga på rygg så det blir mest att vila idag också, har redan sovit nån timme på soffan. Tur att jag har en snäll sambo som ser till att jag får vila .
    Linnea -07
  • Äldre 21 Aug 12:50
    Tess82 skrev 2010-08-21 10:46:34 följande:
    Nope, panodil skulle räcka sa dem, hade gärna tagit nåt annat för att slippa värsta smärtan. Idag har jag inte lika ont men  nog känns det bra nog ändå. Det var svårt att sova inatt, är inte van att ligga på rygg så det blir mest att vila idag också, har redan sovit nån timme på soffan. Tur att jag har en snäll sambo som ser till att jag får vila .
    Du kan kombinera alvedon och Ipren.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Tess82
    Äldre 21 Aug 16:09
    2små2stora skrev 2010-08-21 12:50:41 följande:
    Du kan kombinera alvedon och Ipren.
    Har inga ipren hemma tyvärr. Men nu går smärtan att stå ut med, med mycket tid på soffan.
    Linnea -07
  • Äldre 21 Aug 19:21
    Tess, kul att få det åtgärdat, hoppas på lyckat resultat Hoppas smärtan försvinner!

    Idag har Leya varit med pappsen och handlat mat, för en gångs skull skötte hon sig exemplariskt och sen fick hon en påse med lite reklamkex och grejer på väg ut från affären. Perfekt

    Dock vaknade hon 5:30 imorse, inte så kul när man har en 3-veckors som äter rätt ofta på nätterna + att när han ska bajsa så tar det minst 15-30 min + att han lider av magknip då och då. Kan bara säga att jag är rätt glad för att dom flesta kanaler har sändingar på nätterna Blir tidiga kvällar för oss nu, tror vi att Billy har somnat rejält så kan vi gå och lägga oss redan 20:30.... det är nog det som räddar oss
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • zasata
    Äldre 23 Aug 10:12

    tess: oj så spännande, hoppas det blir

    RN: 2år ooojj

    jobbigt med så tidiga morgonar.. Leo sover ju inte hela nätter än heller. idag ville han upp 5... Men nej da vi så var bök och gnäll men somnade om vid 6 igen


  • Tess82
    Äldre 23 Aug 10:51
    zasata skrev 2010-08-23 10:12:58 följande:
    tess: oj så spännande, hoppas det blir
    Ja, nu väntar jag bara på fredag så jag får in och ta bort bandaget och se hur det ser ut. Antagligen inte så fint direkt men man lär ju se lite hur det blir när svullnad går ner och färgen blir normal igen, gissar att de är lite blå till en början. Ska få lite starkare piller nu också så jag står ut till på fredag, lite jobbigt att inte få sova ordentligt.
    Linnea -07
  • Tess82
    Äldre 23 Aug 10:54

    Tänk vad tiden går fort när våra "småttingar" redan har syskon som börjar bli 1 och till och med 2 år redan. Jag som inte planerar fler förstår inte riktigt hur ni hinner med, tycker det är fullt upp med en och är nöjd med det. Men så har vi ju två tonåringar i huset varannan vecka också så vi är ju stor familj redan.


    Linnea -07
Svar på tråden MajMammor 2007 15