• Äldre 11 Feb 08:52
    150940 visningar
    2830 svar
    2830
    150940

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • RosaNa­pp
    Äldre 29 Aug 12:45

    mumia: vad jobbigt. Det var samma här, i grunden. Och det där att vägra hjälp. Brev kan fungera. men akta så du inte anklagar honom. Då kan det misslyckas det också.
    Jag hoppas det löser sig för er.

  • Tess82
    Äldre 29 Aug 13:26
    Mumia, känner lite igen mig i din situation. Nu vill ju inte jag ha fler barn men vi har lite olika syn på saker och ibland så känns det som att det skulle vara lättare att leva ensam. Men samtidigt så älskar jag honom och jag vill ju att vi ska vara en familj men ibland är det svårt. Håller tummarna för att ni kan hitta en lösning och förhoppningsvis vara överens om den.
    Linnea -07
  • Äldre 29 Aug 13:38
    Mumia, jobbigt situation..... jag fick ju med mig sambon på familjerådgivning, han förstod själv att förhållandet inte skulle hålla om man inte fick lite råd och tips från dom... dock gjorde vi allting rätt enligt dom men glömde bort att "vårda parrelationen" och t ex sex är viktigt i ett förhållande, nu är det ju flera månader sen det hände nått på den fronten men vi jobbar på det
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 29 Aug 15:23

    DP - ha ha men det är ju fullt förståligt med tanke på att du nyligen varit höggravid och genomgått en förlossning det tar ju ett tag innan man läker så pass att "hon" blir redo

    Grät som en tok igår kväll när jag låg och grubblade (guben var ju som vanligt inte hemma, så det var liksom fritt fram) Åh jag vill verkligen inte! men tänk om jag får svaret att han inte vill ha fler....då är det ju ett faktum. Jag har ju kommit fram till det beslutet, nu gäller det bara att våga framföra det och våga fråga. Drar mig lite för det....


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 29 Aug 20:55

    mumia - åh vad jobbigt. Hoppas det löser sig till det bästa för er

  • Äldre 29 Aug 20:58

    Igår åkte jag och Julia till gröna lund ihop och hade superskoj. Våra killar fick stanna hemma, vilket gick bra då Daniel sov bort nästan hela dagen. Julia kunde även åka attraktioner som det var 1 m gräns på. Mätte henne hemma och då var det 99 cm, men maken sa att med skorna på blir det nog 1 m. När jag mätte henne på plats var hon strax över 1 m, så det gick jättebra

  • Äldre 29 Aug 21:05

    Johanna vill också åka karuseller. Hon är nästan 96cm lång nu. Och har lyckats ta sig upp till 15kg igen


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 29 Aug 21:48

    Har berättat för guben nu. Gick bra. Nu vet han vad som gäller och funderar nog så det knakar. Vi är inte osams eller så, pratar ut om ditt o datt.  Får se om man kan få ett besked i framtiden....
    Natti

    Tanucik - kul med karuseller! Ina älskar det!!


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 29 Aug 21:50
    mumia skrev 2010-08-29 21:48:12 följande:
    Har berättat för guben nu. Gick bra. Nu vet han vad som gäller och funderar nog så det knakar. Vi är inte osams eller så, pratar ut om ditt o datt.  Får se om man kan få ett besked i framtiden....
    Natti

    Tanucik - kul med karuseller! Ina älskar det!!
    Vad skönt att du pratat med honom och att han verkade lyssna.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Tess82
    Äldre 30 Aug 16:33
    mumia skrev 2010-08-29 21:48:12 följande:
    Har berättat för guben nu. Gick bra. Nu vet han vad som gäller och funderar nog så det knakar. Vi är inte osams eller så, pratar ut om ditt o datt.  Får se om man kan få ett besked i framtiden....
    Natti

    Tanucik - kul med karuseller! Ina älskar det!!
    Vad skönt att han ville lyssna, hoppas bara att han kommer fram till rätt beslut nu också. Alltid skönt att få prata ut om saker som ligger och gror.
    Linnea -07
Svar på tråden MajMammor 2007 15