• Äldre 11 Feb 08:52
    152605 visningar
    2830 svar
    2830
    152605

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • FruHeo
    Äldre 3 Sep 13:56
    Tess: Ja det är inte precis en drömsituation. Men vad fan, har man tagit fan i båten får man ro i land. Så att flytta är nog det minst dåliga i situationen.

    Mel: Hahaha jag vet. Men jag tror inte jag pallar herrgårdslivet. Egentligen vore väl ett flashigt nybyggt hus där jag fått bestämma ALLT själv det bästa. Men det finns nog inte.
    Åh en jobbansökan till ett jobb man verkligen VILL ha är ju skitsvårt. Men tryck just på att du gjort det förr, att du trivdes attans bra och vad du kan. Lycka till!!!!!!!
    Hon är inte dum din tös.
    2Fina skrev 2010-09-03 09:08:03 följande:

    Heoo, husen ser härliga ut, det första ser ut som en liten herrgård Hoppas du kommer till ro med ett bra beslut.


     
    lycklig fyrbarnsmamma!
  • Äldre 3 Sep 14:37
    Heoo: svår sits med huset. 

    Hoppas att du kommer fram till något bra.  

    Mel:  skriva jobbansökningar är svårt. Jag har ringt och pratat med de jag sökt jobb hos först, då är det lite lättare sedan att skriva.

    J sov 12 tim hos mormor i natt och nu har hon sovit middag i 2 tim  Obestämd.

     
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 3 Sep 16:10

    JAg känner mig snarast som ett fån - "Hej, kommer ni ihåg mig, jag jobbade hos er för 6 år sedan!"
    Vore lite pinsamt om de 1. Inte kom ihåg 2. Kom ihåg och inte trivdes lika bra med mig som med dem

    Ja, ni ser ju själva hur tankegångarna går - stressfaktor Allan liksom


  • Äldre 3 Sep 17:55
    Melisabeth skrev 2010-09-03 16:10:58 följande:
    JAg känner mig snarast som ett fån - "Hej, kommer ni ihåg mig, jag jobbade hos er för 6 år sedan!"
    Vore lite pinsamt om de 1. Inte kom ihåg 2. Kom ihåg och inte trivdes lika bra med mig som med dem

    Ja, ni ser ju själva hur tankegångarna går - stressfaktor Allan liksom
    Eller... "hej, ni kommer kanske inte i håg mig men jag jobbade hos er för 6 år sedan och stortrivdes.." *håller tummarna!*
  • Äldre 3 Sep 20:04
    Kavat skrev 2010-09-03 17:55:08 följande:
    Eller... "hej, ni kommer kanske inte i håg mig men jag jobbade hos er för 6 år sedan och stortrivdes.." *håller tummarna!*

    Så kan man ju också göra
  • Äldre 5 Sep 12:55

    Igår blev Johanna storasyster till en liten lillebror som kommer att heta William Han var inte så stor vägde 2440g och är 44cm lång. 


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Tess82
    Äldre 5 Sep 13:54
    2små2stora skrev 2010-09-05 12:55:12 följande:
    Igår blev Johanna storasyster till en liten lillebror som kommer att heta William Han var inte så stor vägde 2440g och är 44cm lång. 
    Grattis! Han hade lite bråttom ut den lille, var inte riktigt dags än egentligen va? Hoppas att ni mår bra allihopa!
    Linnea -07
  • FruHeo
    Äldre 5 Sep 14:21
    2små2stora skrev 2010-09-05 12:55:12 följande:
    Igår blev Johanna storasyster till en liten lillebror som kommer att heta William Han var inte så stor vägde 2440g och är 44cm lång. 
    Grattis!!!!!!!! Åh vad roligt! Hur gick förlossningen??? Hur mår ni? Vad säger J?
    lycklig fyrbarnsmamma!
  • Äldre 5 Sep 15:02

    Tack Tess: han hade väldigt bråttom ut kom med buller och bång i 35+3

    Heoo: Förlossningen gick snabbt, vattnet gick hemma 16:20 vi kom till förlossningen kl 18 och 20:38 är han född. Vi mår bra, lite svajjigt socker och temp. J har inte sett honom än så jag återkommer om det lite senare de kommer snart hit.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 5 Sep 18:33

    Men jösses!! Här lämnar man tråden över en helg typ och då¨dundrar ni på med husbyten (planer iaf), jobb och BEBIS! Grattis 3bus!!
    Fan va orättvist att du redan fått, jag väntar ju som sagt på att få bli moster igen. Syrran har fått tid för igångsättning till på fredag men vi hoppas ju innerligt att den kommer tidigare. Hon är i v 42 nu.

    I fredags var vi till IKEA och inhandlade en del nya möbler till Jolinas rum. Ja jag höll på att bli tokig på att ha hela vardagsrummet fullt med leksaker, allt i en salig röra. Nu köpte vi en vägghylla, Hensvik lilla vägghylla och tripp-trapp Trofast med backar så nu är det ordning och reda på hennes saker

    Och jippiii....äntligen! (nej gubben har inte bestämt sig för nå positiva besked) Jolina har inte bajsat i blöja på över en vecka!! Potta och toalett och någon enstaka olycka.


    Jolina är helt underbar!
Svar på tråden MajMammor 2007 15