• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • tanucik

    tack för era svar. Då fortsätter vi och ser när det slutar. När vi har frågat henne hur länge hon vill bli matad säger hon tills hon blir 5 år, så vi får se. Men jag tror inte heller att det finns skolbarn som blir matade. Hon äter dessutom själv på dagis, så hon kan ju

  • 2Fina

    Jag tror att jag och sambon har bestämt att vi ska gifta oss på Billys dop Vi ska nog inte göra det hemligt för vi vill byta efternamn och i så fall kolla med släkten vad som finns bakåt i ledet... Uj så spännande det blev samtidigt som det inte får kosta så mycket.... Inte så många gäster heller och ingen bröllopsklänning blir det nog då jag är såååååå överviktig


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    2Fina skrev 2010-09-06 19:08:59 följande:
    Jag tror att jag och sambon har bestämt att vi ska gifta oss på Billys dop Vi ska nog inte göra det hemligt för vi vill byta efternamn och i så fall kolla med släkten vad som finns bakåt i ledet... Uj så spännande det blev samtidigt som det inte får kosta så mycket.... Inte så många gäster heller och ingen bröllopsklänning blir det nog då jag är såååååå överviktig
    Åh vad skoj, Grattis!. Går ju att gifta sig utan att det behöver kosta skjortan, kanske lättare i samband med dop att bara bjuda närmaste släkten och ha nån mindre mottagning efteråt. Så gjorde min mamma och hennes karl när de döpte min lillebror. 
    Linnea -07
  • 2små2stora
    2Fina skrev 2010-09-06 19:08:59 följande:
    Jag tror att jag och sambon har bestämt att vi ska gifta oss på Billys dop Vi ska nog inte göra det hemligt för vi vill byta efternamn och i så fall kolla med släkten vad som finns bakåt i ledet... Uj så spännande det blev samtidigt som det inte får kosta så mycket.... Inte så många gäster heller och ingen bröllopsklänning blir det nog då jag är såååååå överviktig
    Vad kul Grattis.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • 2Fina

    Tack, nä, det får bli något billigt bröllop, om inte annat kanske man kan ta en liten avgift istället för presenter om det skulle knipa


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    2Fina skrev 2010-09-06 19:18:08 följande:
    Tack, nä, det får bli något billigt bröllop, om inte annat kanske man kan ta en liten avgift istället för presenter om det skulle knipa
    Det viktigaste är ju att ni får det som ni vill ha det. 

    Allt runt omkring är inte så jätteviktigt utan det är människorna som är där Vi hade ett jättelitet bröllop med bara de närmaste och gjorde det mesta själva.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • 2Fina
    2små2stora skrev 2010-09-06 19:34:16 följande:
    Det viktigaste är ju att ni får det som ni vill ha det. 

    Allt runt omkring är inte så jätteviktigt utan det är människorna som är där Vi hade ett jättelitet bröllop med bara de närmaste och gjorde det mesta själva.
    Vad hade ni för mat? Hade ju ändå tänkt något ätbart till dopet
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    2Fina skrev 2010-09-06 19:44:19 följande:
    Vad hade ni för mat? Hade ju ändå tänkt något ätbart till dopet
    Potatisgratäng och stek, tror det var rostbiff vi gjorde.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15