• Äldre 11 Feb 08:52
    150870 visningar
    2830 svar
    2830
    150870

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 6 Sep 22:03

    Grattis till bröllop!

    Fasen, haglar bebisar, bröllop och annat här ju


  • FruHeo
    Äldre 6 Sep 22:23
    2Fina skrev 2010-09-06 19:08:59 följande:
    Jag tror att jag och sambon har bestämt att vi ska gifta oss på Billys dop Vi ska nog inte göra det hemligt för vi vill byta efternamn och i så fall kolla med släkten vad som finns bakåt i ledet... Uj så spännande det blev samtidigt som det inte får kosta så mycket.... Inte så många gäster heller och ingen bröllopsklänning blir det nog då jag är såååååå överviktig
    Grattis!!!!!!!!!
    lycklig fyrbarnsmamma!
  • Äldre 6 Sep 22:47

    DP - grattis! så spännande!
    Vi ska på bröllop/dop nästa månad och som jag fattat det blir det bara nåt litet o enkelt. Det är väldigt praktiskt om man ändå tänkt gifta sig


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 7 Sep 13:20
    2Fina skrev 2010-09-06 19:08:59 följande:
    Jag tror att jag och sambon har bestämt att vi ska gifta oss på Billys dop Vi ska nog inte göra det hemligt för vi vill byta efternamn och i så fall kolla med släkten vad som finns bakåt i ledet... Uj så spännande det blev samtidigt som det inte får kosta så mycket.... Inte så många gäster heller och ingen bröllopsklänning blir det nog då jag är såååååå överviktig
    Grattis! Vad spännande
  • Äldre 7 Sep 16:14

    Jo, det är spännande

    Sitter och kikar lite på ringar nu, tror ni man kan ha en "förlovningsring" som vigselring, hittade en snygg på nätet men benämningen är just "förlovningsring", vad är skillnaden liksom?


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 7 Sep 17:04
    2Fina skrev 2010-09-07 16:14:48 följande:
    Jo, det är spännande

    Sitter och kikar lite på ringar nu, tror ni man kan ha en "förlovningsring" som vigselring, hittade en snygg på nätet men benämningen är just "förlovningsring", vad är skillnaden liksom?
    Ena skillnaden är att det itne är nån skillnad
    Nej men tror de brukar benämna släta som förlovning, och de med stenar som vigsel - av någon anledning. iaf när jag har sett

    Vad har du hittat för nått? *nyfis*
  • Äldre 7 Sep 19:17

    Jag gillar det rätt enkelt och sen så måste det ju vara billigt, denna föll mig i smaken: http://www.vigselbutiken.se/tvafargade/tcol-fantasy/fantasy-1568.html


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 7 Sep 19:43
    2Fina skrev 2010-09-07 16:14:48 följande:
    Jo, det är spännande

    Sitter och kikar lite på ringar nu, tror ni man kan ha en "förlovningsring" som vigselring, hittade en snygg på nätet men benämningen är just "förlovningsring", vad är skillnaden liksom?
    Ååå, vad kul! Grattis! Skål

    När vi skulle förlova oss och tittade på ringar fick jag nästan en utskällning av juveleraren för att jag hade tänkt mig en slät ring till vigselring och han förklarade mycket tydligt att vigselringar har stenar i sig. Jag fick faktiskt med stenar tillslut ändå.
    Nu spelar det ju ingen roll bara man är nöjd själv.
  • Äldre 7 Sep 21:28
    2Fina skrev 2010-09-07 19:17:24 följande:
    Jag gillar det rätt enkelt och sen så måste det ju vara billigt, denna föll mig i smaken: www.vigselbutiken.se/tvafargade/tcol-fantasy/...
    Vad har du för förlovningsring?
    MEn jo, den var ju enkelt, fast ändå nått "mer" än bara en "platt guld". (inte för att det itne är bra heller då men om man vill ha nått "roligare"

    Kan ju för övrigt berätta nått som "hände" mig härom dagen.
    Min vigselring är en klassisk just vigselring - dvs allians.
    Jag har ingen förlovningsring då den är på tok för stor. Jag har dock brukat använda en silverring "som förlovningsring" istället. bara för att få 2 st (känns bara bra).
    Så en dag hade jag itne silverringen utan bara vigselringen - och fick direkt frågan - det där är väl inte vigselringen?

    Tyckte det var lite lustigt att bara för att jag bara hade 1 ring så skulle jag tagit av mig vigselringen sas. trots att det är en "klassiker".

    Så ringar kan nog se ut hur helst man vill - tyck mer vara antalet det hänger på
  • Äldre 7 Sep 21:36

    Hmmm, vi har faktiskt tänkt smälta ner min och sambons ring och göra hans vigselring av dessa och köpa en lite dyrare åt mig.... så jag tänkte inte ha någon förlovningsring... hmmmdidum


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15