• Äldre 11 Feb 08:52
    151900 visningar
    2830 svar
    2830
    151900

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 7 Sep 21:41
    2Fina skrev 2010-09-07 21:36:18 följande:
    Hmmm, vi har faktiskt tänkt smälta ner min och sambons ring och göra hans vigselring av dessa och köpa en lite dyrare åt mig.... så jag tänkte inte ha någon förlovningsring... hmmmdidum
    men dåså, är det ju verkligen fritt fram att välja precis som man vill
  • Äldre 7 Sep 22:09

    Jiiippppiiiii! Nu är det sååå spännande! Äntligen börjar det hända nåt för syrran. Natten till idag gick slemproppen och sen har hon haft värkar hela dagen. Får se hur länge hon kan gå kvar hemma å kämpa Skulle gissa att det nog blir en bebis i morgon någon gång!


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 7 Sep 22:17
    mumia skrev 2010-09-07 22:09:48 följande:
    Jiiippppiiiii! Nu är det sååå spännande! Äntligen börjar det hända nåt för syrran. Natten till idag gick slemproppen och sen har hon haft värkar hela dagen. Får se hur länge hon kan gå kvar hemma å kämpa Skulle gissa att det nog blir en bebis i morgon någon gång!
    Härligt
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 8 Sep 19:52

    Nybliven stolt moster igen till en liten kry pojk


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 8 Sep 19:54
    mumia skrev 2010-09-08 19:52:44 följande:
    Nybliven stolt moster igen till en liten kry pojk
    Grattis
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Äldre 8 Sep 20:13
    mumia skrev 2010-09-08 19:52:44 följande:
    Nybliven stolt moster igen till en liten kry pojk
    Härligt - grattis !
  • Äldre 9 Sep 09:19
    Mumia, vad kul med syskonbarnet Antar att du bara blir mer sugen nu då Han har inte sagt något?

    Idag ska vi gå på gympa första gången, familjegympa... var meningen att det skulle vara här i vår "by" men det fanns ingen ledare så nu får vi packa iväg oss till stan (iofs bara en mil men skönt med gångavstånd). Har ju lovat Leya så det är ju bara att åka och testa en gång. Sen ska vi börja på plask och lek också tror jag + att jag funderar på att gå på medelgympa, måste ju hitta på något nu när man är hemma
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • RosaNa­pp
    Äldre 9 Sep 10:10

    DP: jag hade två ringar, men använde dom aldrig ihop då dom inte passade ihop. Så jag hade faktiskt bara en på vänster ringfinger ändå. Men det var en ring med stenar. Lite ovanlig då det var rubiner och diamanter, inte enbart diamanter och guld.

    Idag är v och hans syster hemma från förskolan. Jag har ont i ryggen och iom att jag ändå är hemma på dagarna så får dom också vara hemma.

    mumia: grattis till systerpojken. Hur känns det för dig?

  • Äldre 9 Sep 14:59

    Jag tycker det är jätteroligt med deras lilla pojk och jag är såå glad för deras skull. Det gör mig inte direkt mer sugen för mer sugen än vad jag redan är kan man nog inte bli

    För egen del känns det botten! är tillbaka på ruta 1. Får inget besked och åter dålig kommunikation, dvs han vägrar ta diskussionen för han tycker inte det finns något att prata om. Han menar: "jag vet vad du vill, och du vet vad jag vill" punkt. det finns inget att diskutera menar han. Så nu går jag å väntar på besked men det ser inte ut att bli nåt besked, så nu är jag åter i stadiet då jag börjar leta annat boende typ....mot min vilja (eller jag kan väl tänka mig att flytta, inga problem för mig, men jag vill inte för Jolinas skull. Vill verkligen inte att hon ska behöva ha det så Gråter. Om inte hon fanns så var det ingen tvekan om saken, då var jag redan borta!!)
    Sen är ju problemet att dessa meningsskiljaktigheter har tärt så på förhållandet och det vette katten om en unge till skulle göra det nå bättre egentligen, så det kanske är dumt av mig att vilja bli gravid?!


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 9 Sep 15:25
    mumia skrev 2010-09-09 14:59:23 följande:

    Jag tycker det är jätteroligt med deras lilla pojk och jag är såå glad för deras skull. Det gör mig inte direkt mer sugen för mer sugen än vad jag redan är kan man nog inte bli

    För egen del känns det botten! är tillbaka på ruta 1. Får inget besked och åter dålig kommunikation, dvs han vägrar ta diskussionen för han tycker inte det finns något att prata om. Han menar: "jag vet vad du vill, och du vet vad jag vill" punkt. det finns inget att diskutera menar han. Så nu går jag å väntar på besked men det ser inte ut att bli nåt besked, så nu är jag åter i stadiet då jag börjar leta annat boende typ....mot min vilja (eller jag kan väl tänka mig att flytta, inga problem för mig, men jag vill inte för Jolinas skull. Vill verkligen inte att hon ska behöva ha det så Gråter. Om inte hon fanns så var det ingen tvekan om saken, då var jag redan borta!!)
    Sen är ju problemet att dessa meningsskiljaktigheter har tärt så på förhållandet och det vette katten om en unge till skulle göra det nå bättre egentligen, så det kanske är dumt av mig att vilja bli gravid?!


    Fler barn kan man ju vilja ha. Men man kanske inte ska se det som att ett barn kommer göra nått bättre direkt. Snarare att "visst, 2 barn istället för ett, men själv ändå". Alltså, om förhållandet är så dåligt att man riskerar att gå sär så gör man no det vare sig med 1 eller 2. Eller kanske bör.
Svar på tråden MajMammor 2007 15