• Äldre 11 Feb 08:52
    151012 visningar
    2830 svar
    2830
    151012

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 21 Sep 09:14
    Tanucik, ja det är rätt smart tycker jag klart magen behöver glass liksom Syrra, vad bra att det funkar! Leya stoppar då och då in ett finger och suger på nu och jag frågade henne igår om hon saknade napparna och det gjorde hon sa hon men hon vill absolut inte att jag ska köpa nya nappar åt henne Zas, grattis till Leo, tänk vad fort tiden går!!!

    Leya är fruktansvärt trotsig och allt kretsar kring henne, antar att det är vanligt men det retar gallfeber på mig att hon inte tänker på nån annan än sig själv... hoppas hon lär sig lite ödmjukhet snart Ofta är det bara "men jag ville...", "men jag vill!!!" osv osv....
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 21 Sep 09:30
    2Fina skrev 2010-09-21 09:14:54 följande:
    Tanucik, ja det är rätt smart tycker jag klart magen behöver glass liksom

    Syrra, vad bra att det funkar! Leya stoppar då och då in ett finger och suger på nu och jag frågade henne igår om hon saknade napparna och det gjorde hon sa hon men hon vill absolut inte att jag ska köpa nya nappar åt henne

    Zas, grattis till Leo, tänk vad fort tiden går!!!

    Leya är fruktansvärt trotsig och allt kretsar kring henne, antar att det är vanligt men det retar gallfeber på mig att hon inte tänker på nån annan än sig själv... hoppas hon lär sig lite ödmjukhet snart Ofta är det bara "men jag ville...", "men jag vill!!!" osv osv....
    Johanna har inte sagt ett pip om nappen, mer än som felsägning. 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 21 Sep 20:22
    2Fina skrev 2010-09-21 09:14:54 följande:
    Tanucik, ja det är rätt smart tycker jag klart magen behöver glass liksom

    Syrra, vad bra att det funkar! Leya stoppar då och då in ett finger och suger på nu och jag frågade henne igår om hon saknade napparna och det gjorde hon sa hon men hon vill absolut inte att jag ska köpa nya nappar åt henne

    Zas, grattis till Leo, tänk vad fort tiden går!!!

    Leya är fruktansvärt trotsig och allt kretsar kring henne, antar att det är vanligt men det retar gallfeber på mig att hon inte tänker på nån annan än sig själv... hoppas hon lär sig lite ödmjukhet snart Ofta är det bara "men jag ville...", "men jag vill!!!" osv osv....
    Oooo, en till trotsig 3-åring som fått syskon. Här görs ALLT tvärtemot... Om det görs något..
  • zasata
    Äldre 21 Sep 21:12
    2små2stora skrev 2010-09-21 08:26:32 följande:
    Vet hur det kan vara. Mina bröder köpte en tågtunnel till grabbarna när de var mindre som låter massor, har en ångvissla i sig som tjuter när tåget åker igenom. Jag letar fortfarande något att hämnas med
    Säg till om du hittar något bra :)

    Här är det med trots HELA TIDEN, (tur jag inte är hemma så mycket )

    Ebba slutade med blöja helt runt tre år, även på natten den var ofta torr, klart det händer hon kissar på sig men väldigt sällan.
    Nappen glömde vi ge henne i början på mars, så fick hon den inte på ca 1 vecka, men var så gnällig då och ville ha. Sen blev hon sjuk så då fick hon tillbaka den, så pratade vi om det och vi bestämde hon skulle lämna/gömma till påskharen. Sen visade det sig att påskharen skulle komma till dagis, så ebba slog napparna i ett paket och lämnade, sen har hon inte sagt något om det förutom att det är för bebisar.
    Ni kanske kan prova samma sak med tomten, byta mo paket ;)
  • Trekid­z
    Äldre 21 Sep 22:12

    Lääängesen jag var här inne.... 

    Berätta,har det hänt ngt nytt??? Vet att Syrra fått nr 4, en sen har jag noll koll...

    Här rullar det på,jag pluggar o Elias går 15 h på förskolan o Tilde har pappa hemma hos sig ;) 


    *Elias-min älsklingsräka*
  • Äldre 22 Sep 18:43

    Vad pluggar du Puzzgurkan??


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 23 Sep 11:59

    Nu har iaf Memba fått en till liten son, och Kevin blivit storebror


  • Äldre 23 Sep 19:18
    2Fina skrev 2010-09-21 09:14:54 följande:
    Tanucik, ja det är rätt smart tycker jag klart magen behöver glass liksom

    Syrra, vad bra att det funkar! Leya stoppar då och då in ett finger och suger på nu och jag frågade henne igår om hon saknade napparna och det gjorde hon sa hon men hon vill absolut inte att jag ska köpa nya nappar åt henne

    Zas, grattis till Leo, tänk vad fort tiden går!!!

    Leya är fruktansvärt trotsig och allt kretsar kring henne, antar att det är vanligt men det retar gallfeber på mig att hon inte tänker på nån annan än sig själv... hoppas hon lär sig lite ödmjukhet snart Ofta är det bara "men jag ville...", "men jag vill!!!" osv osv....
    här är det också "men jag ville bara" "vill" och "bara" är hennes favorit ord just nu
  • Äldre 23 Sep 19:22

    Här är det Jag kan hälv blandat med jag kaan iinte beroende på humör.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 23 Sep 22:47

    JAg vill ha klääääääning är det enda som hörs här. typ.


Svar på tråden MajMammor 2007 15