• Äldre 11 Feb 08:52
    151023 visningar
    2830 svar
    2830
    151023

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 18 Oct 13:45

    Off to Spain!! Ha en bra vecka hemma i höstrusket nu här hemma


    Jolina är helt underbar!
  • zasata
    Äldre 19 Oct 09:47
    mumia skrev 2010-10-18 13:45:23 följande:
    Off to Spain!! Ha en bra vecka hemma i höstrusket nu här hemma
    ha det så bra!
  • Trekid­z
    Äldre 19 Oct 19:54

    Tar en snabbis in hit o säger gokväll..... Hoppas att allt är bra med Er alla o att ni får vara friska o krya hela höst/vinter :) Nu ska jag återgå till pluggandet!


    *Elias-min älsklingsräka*
  • Äldre 20 Oct 09:59

     


     


    Hejsvejs, jag lever också men sitter ofta och ammar Billy när jag surfar här så det blir mest läsa, så jobbigt att skriva med en hand. Dom gånger jag inte sitter med Billy så måste jag göra så mycket annat...

    Skickar en bild på min vackra tjej

    Sen ett kort på syskonen, visst syns det att dom är syskon?
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 20 Oct 11:30

    Sötisar! Visst är de lika

    Kör en-fingers-valsen ja med!!

  • Äldre 20 Oct 11:35
    memba skrev 2010-10-20 11:30:31 följande:
    Sötisar! Visst är de lika

    Kör en-fingers-valsen ja med!!
    Håller med om allt!
    2Fina skrev 2010-10-20 09:59:20 följande:

     


     


    Hejsvejs, jag lever också men sitter ofta och ammar Billy när jag surfar här så det blir mest läsa, så jobbigt att skriva med en hand. Dom gånger jag inte sitter med Billy så måste jag göra så mycket annat...

    Skickar en bild på min vackra tjej

    Sen ett kort på syskonen, visst syns det att dom är syskon?
    Solig Jätte fina!
  • Äldre 20 Oct 11:50

    Skriva med en hand har jag börjat bli riktigt bra på Enda chansen man har att sitta vid datorn är när W vill vara i famnen. 
    Johanna skulle leka med honom idag och släpade in alla sina dockor till W där han låg på filten. Och enligt henne så tycker han att det är jättekul att leka med dockor  


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 20 Oct 13:13
    2små2stora skrev 2010-10-20 11:50:29 följande:
    Skriva med en hand har jag börjat bli riktigt bra på Enda chansen man har att sitta vid datorn är när W vill vara i famnen. 
    Johanna skulle leka med honom idag och släpade in alla sina dockor till W där han låg på filten. Och enligt henne så tycker han att det är jättekul att leka med dockor  
    Haha, gulle!
  • Äldre 20 Oct 13:17

    Jag ska erkänna att jag har visat Kevin hur datorn funkar, å han fattade direkt å är riktigt bra med "finger-musen" !
    Går lite emot vad jag egentligen står för, men det är skönt att sätta honom med ett spel en stund när jag är upptagen med Theo!!

    Å det finns ju pedagogiska spel ... dock tjatar han jämt om att spela numera, så kanske inte va så bra trots allt!! 

  • zasata
    Äldre 20 Oct 14:12
Svar på tråden MajMammor 2007 15