• Äldre 11 Feb 08:52
    151031 visningar
    2830 svar
    2830
    151031

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 28 Oct 09:35
    mumia skrev 2010-10-27 22:02:29 följande:
    Hej hej! hemma igen. Det har varit underbart i Spanien. Allt har gått jättebra och Jolina tyckte det var jättespännande att flyga. Däremot gillade hon inte vågorna i havet
    Lagom varmt och soligt och bara slappat.
    Åh vad härligt, vart var ni?
  • Tess82
    Äldre 28 Oct 11:13
    mumia skrev 2010-10-27 22:02:29 följande:
    Hej hej! hemma igen. Det har varit underbart i Spanien. Allt har gått jättebra och Jolina tyckte det var jättespännande att flyga. Däremot gillade hon inte vågorna i havet
    Lagom varmt och soligt och bara slappat.
    Härligt med lite värme och sol
    Linnea -07
  • Äldre 28 Oct 16:21
    mumia skrev 2010-10-27 22:02:29 följande:
    Hej hej! hemma igen. Det har varit underbart i Spanien. Allt har gått jättebra och Jolina tyckte det var jättespännande att flyga. Däremot gillade hon inte vågorna i havet
    Lagom varmt och soligt och bara slappat.
    Låter trivsamt
    Välkommen hem till det mindre trivsamma!

    Jag letar ständigt efter bevis på att min unge inte är helt knasig, men jag hittar aldrig några - bara motsatsen:

    *Slår på barnkanalen och konstaterar att det bara är för stora barn (dvs inget som hon fattar eller tycker är roligt)
    *Byter kanal, till nyheterna
    *"Fast du Ella, ska du titta på nyheterna?"
    *"Men tyst mamma, det är VIKTIGT!!!" *hyssjar och blänger åt mig*
    ...
    *Tittar vidare på nyheterna*
  • Äldre 28 Oct 18:57

    Mel: Haha ... cool unge!!

  • Äldre 29 Oct 09:20

    Memba - Vi var i Mil Palmeras, ca 6 mil söder om Alicante. Det är bara ett sånt där område med lägenheter som turister äger och det var inte så jättemånga nere nu så det var lugnt. Vi hyrde även bil och åkte upp till Torreveija (eller hur det nu stavades ) mm.

    Mel - Åh kan inte din donna smitta av sig lite till min, jag önskar jag fick kolla på nyheterna någon gång

    Nåt annat bra som kom ut av lite slöa dagar i solen med familj är att gubben har gett klartecken till bebisfabrik


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 29 Oct 09:23
    mumia skrev 2010-10-29 09:20:41 följande:
    Memba - Vi var i Mil Palmeras, ca 6 mil söder om Alicante. Det är bara ett sånt där område med lägenheter som turister äger och det var inte så jättemånga nere nu så det var lugnt. Vi hyrde även bil och åkte upp till Torreveija (eller hur det nu stavades ) mm.

    Mel - Åh kan inte din donna smitta av sig lite till min, jag önskar jag fick kolla på nyheterna någon gång

    Nåt annat bra som kom ut av lite slöa dagar i solen med familj är att gubben har gett klartecken till bebisfabrik
    Härligt
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 29 Oct 09:45
    mumia skrev 2010-10-29 09:20:41 följande:
    Memba - Vi var i Mil Palmeras, ca 6 mil söder om Alicante. Det är bara ett sånt där område med lägenheter som turister äger och det var inte så jättemånga nere nu så det var lugnt. Vi hyrde även bil och åkte upp till Torreveija (eller hur det nu stavades ) mm.

    Mel - Åh kan inte din donna smitta av sig lite till min, jag önskar jag fick kolla på nyheterna någon gång

    Nåt annat bra som kom ut av lite slöa dagar i solen med familj är att gubben har gett klartecken till bebisfabrik
    Tjoho!!!! Hjärta
  • Äldre 29 Oct 09:46
    Melisabeth skrev 2010-10-28 16:21:05 följande:
    Låter trivsamt
    Välkommen hem till det mindre trivsamma!

    Jag letar ständigt efter bevis på att min unge inte är helt knasig, men jag hittar aldrig några - bara motsatsen:

    *Slår på barnkanalen och konstaterar att det bara är för stora barn (dvs inget som hon fattar eller tycker är roligt)
    *Byter kanal, till nyheterna
    *"Fast du Ella, ska du titta på nyheterna?"
    *"Men tyst mamma, det är VIKTIGT!!!" *hyssjar och blänger åt mig*
    ...*Tittar vidare på nyheterna*
    Underbart!
  • Äldre 29 Oct 11:17

    Bebisfabrik Det låter bra!!!

    Torrevieja, härligt!! Efter snart 2 år i Svea skulle det vara skönt med en utlandssemester, men vi har ju nyss flyttat till ett parhus som kostar oss skjortan månadsvis så nu får jag nog byta jobb så att jag tjänar lite mer ....

  • RosaNa­pp
    Äldre 29 Oct 12:08

    Mumia: äntligen :) vad kul

Svar på tråden MajMammor 2007 15