• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • cii

    Heej!

    Hur är det med er?

    Jag vill som vanligt bara tala om att vi lever och har det bra som familj =) Victor jobbar och jag studerar till Logistiker. Theo går på dagis och även Lova har börjat på hans avdelning (hon fyllde 1 år den 24e Aug)
    Tiden SPRINGER iväg!

    Ska försöka få in en bild på gobitarna.

  • Tess82
    memba skrev 2010-10-29 12:11:18 följande:
    Vart har värmlandstösen tagit vägen, hon med 2 söner ?!
    Hon har numera två pojkar och en flicka . Har nåt minne av att hon var lite less på familjeliv så hon inte ville in här nåt mer. Hon går nog att hitta på FB och sen har hon en blogg som jag tyvärr inte har adressen till, kanske nån annan som har den, paraflaxdrinken nånting.

    Cii, vilka sötnosar, härligt att höra att ni har det bra.

    Mumia, vad roligt att höra att gubben din har ändrat sig i bebisfrågan. Håller tummarna för att du har en liten bulle på jäsning snart då .
    Linnea -07
  • mumia

    Cii - Åh vilken fin bild på fina busfrön En lik far och en lik mor eller?


    Tess - Det hoppas jag också


    Jolina är helt underbar!
  • Tess82

    Åhh vad jag är trött på att vara ensam och ta alla strider själv med en trotsande ilsken liten gullunge som testar mammas tålamod dagarna i ända. Ska faktist bli skönt att få en natt borta mån-tis då farmor och farfar är här och passar L. Sen på onsdagkväll/natt så kommer sambon äntligen hem efter att ha varit borta i 3 veckor oj vad jag längtar...


    Linnea -07
Svar på tråden MajMammor 2007 15