• Äldre 11 Feb 08:52
    151881 visningar
    2830 svar
    2830
    151881

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 13 Nov 21:41
    Trekidz skrev 2010-11-13 21:26:37 följande:
    Evsi: neeej, beklagar.... Förlåt att jag skrev grattis till plusset,läste bara på gamla sidor o hann aldrig till den senaste.... :(
    ingen fara...förstod nästan det

    Åhhh vad allt känns pissigt just nu... berättade för mamma, på jobbet osv i fredags...ångrar det
    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • zasata
    Äldre 13 Nov 21:44
    Evsi skrev 2010-11-13 20:57:58 följande:
    Faaan fick missfall igen... 3e gången i år
    åhh vad jag ångrar att vi ännu en gång hann berätta för barnen som verkligen såg fram emot att få ett syskon.
    hade lovat varandra att vänta till det inte gick att dölja längre, men Lucas frågade om inte vi ska få en bebis för några veckor sen och då kunde jag inte låta bli att berätta

    Kul förresten att det fortfarande är några härifrån som läser min blogg

    Zaz: grattis till Leo som lärt sig gå

    Dp: stackars Leya, hoppas hon blir frisk snart!
    Men fy vad tråkigt Hugger i hjärtat, men är det inte efter tre gånger man kan få någon utredning i alla fall varflr kroppen stöter bort fostret?
    Vad är din bloggadress?
  • Äldre 13 Nov 21:49

    Tack för era värmande ord!
    jo nu hoppas jag på utredning...men sambon vägrar delta så vet inte om det går nu. Han ville såå gärna ha barn men nu orkar han inte försöka mer för han blir så knäckt.

    blogg adressen är www.metrobloggen.se/evsi


    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Äldre 13 Nov 21:50

    Evsi - beklagar verkligen!! Förstår att det måste vara såå smärtsamt och jobbigt (alltså smärta i hjärta)
    Jag tycker det ju är jättejobbigt t.o.m bara med att inte ens få försöka bli gravid, kan inte tänka mig sen nåt värre än att sedan få bli det och det skiter sig....usch jag skulle gå under Kram till dig/er!!

    Tänkte fråga om nån här inne vet var man kan få tag på raket och figurer från "små einsteins"?? Jolina älskar den serien och önskar sig en raket i julklapp. Vi har bara hittat på amazon.com men det var svindyrt! Nån som sett om det går att få tag på i sverige??


    Jolina är helt underbar!
  • zasata
    Äldre 13 Nov 21:59

    evsi: hur gammal är du?


  • Äldre 13 Nov 22:01

    Mumia: Tack Hjärta ja det är ju en stoor besvikelse varje gång mensen kommer och man inte är gravid...så när man äntligen lyckas och det slutar så här...ja de e tungt!

    Zasata: jag är 27 år


    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Äldre 13 Nov 22:09

    Nej Evsi inte igen

      För oss blev det en bebis efter 3 missfall, vi hade dock rätt oplanerade försök.

    Paraflax: Tack  


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • zasata
    Äldre 13 Nov 22:10
    Evsi skrev 2010-11-13 22:01:00 följande:
    Mumia: Tack Hjärta ja det är ju en stoor besvikelse varje gång mensen kommer och man inte är gravid...så när man äntligen lyckas och det slutar så här...ja de e tungt!

    Zasata: jag är 27 år
    Okej du ser väldigt ung ut..
    Hoppas ni får er bebis. Har själv aldrig haft misfall så vet inte hur det är. Men kan tänka mig att man blir väldigt tom :(
  • RosaNa­pp
    Äldre 13 Nov 23:41

    Evsi: nej, vad tråkigt. Jag läser din blogg då och då.

  • Tess82
    Äldre 14 Nov 11:25

    Evsi, usch vad tråkigt med missfall igen, beklagar  .


    Linnea -07
Svar på tråden MajMammor 2007 15