• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Kavat

    syrra, superfina foto, hon är ju bara för söt! Solig

    Evsi, fin kille du har också {#emotions_dlg.flower} Han ser äldre ut, men det är kanske skjorta som gör det...

  • 2små2stora
    Kavat skrev 2010-11-14 14:24:40 följande:
    syrra, superfina foto, hon är ju bara för söt! Solig

    Evsi, fin kille du har också {#emotions_dlg.flower} Han ser äldre ut, men det är kanske skjorta som gör det...
    Tack

    Hon har vuxit till sig lite sedan du såg henne
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Kavat

    Zas, dina är jätte söta de med. Hjärta
    Skoj med fotograf i släkten! Stora killen.. Fattar inte att L är över ett år dock!

  • tanucik

    Evsi- ush vad tråkigt med missfall. Håller tummarna för att det går bättre nästa gång.

    Här har vi åkt på magsjuka hela familjen. Den enda som verkar ha klarat sig är Daniel. Nu är det äntligen bättre, så imorgon blir det dagis för Julia och jobbet för mannen

  • RosaNapp

    syrra: vad kul att se

    Nu har V bestämt sig för vad han ska vara på lussefirandet. Hans storasyster ville vara Lucia och han ville också vara det, men så passade inte Luciakronan så då ska han vara tärna istället
    Och igår när jag beställde julkläder så skulle han ha kjol . Men jag har redan finbyxor tll honom så jag är inte så sugen på att köpa nytt (annars hade jag gärna köpt kjol till honom. Då hade f&f och övriga släkten fått spunk )

  • tanucik

    Julia bad mig att ställa Daniel på golvet idag för att se om han skulle börja gå då. Det gjorde han så klart inte, så då tyckte hon att jag skulle lägga honom på magen för att se om han skulle krypa, när han inte gjorde det, la hon sig bredvid honom och började visa hur man gör

Svar på tråden MajMammor 2007 15