• Äldre 11 Feb 08:52
    152264 visningar
    2830 svar
    2830
    152264

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • zasata
    Äldre 20 Nov 09:44

    Ebba kissar 2-4ggr om dagen och aldrig på natten nästan. Ibland i trosrona med sällan. Vi tjatar om pottan jämt, men hon är sådan så hon håller sig. Kan gå upp vid 7, dricka välling äta frukost gå till dagis ha samling och sen när dom går ut då kissar hon vid halv 10-10.. 

    Ebba har sagt hon skall vara lucia.. Men jag är rädd hon kommer ångra sig, hon ville Leo skulle var sköngose men fick bli pepparkaka.. men att det ändras kan jag tänka mig.

    Hur är era nu när dom skall ha på sig kläder? Ebba är så vrång! Klänning och inget annat. inte ens strumpbyxor duger. och jag får inte välja klänningar. köper jag så får jag nästan alltid lämna tillbaka..


  • Ninnie­81
    Äldre 20 Nov 10:12

    hej brudar. var ett tag sen jag var inne, men de har sina orsaker....vet inte om ja har berättat de men ja har varit gravid där vi hade bf den 15 dec. Men den 20 okt blev jag akutsnittad och fick världens vackraste pojke. vägde hela 1938 g och var 43 cm lång. Mario kom i v.32. har legat inne på Neo avdelningen i nästan 1 mån men nu är vi hemma på permiss. Mario växer och har gått upp ca 500gram på 1 mån. var inge vi var beredda på så de har varit ganska jobbigt fysiskt och psykiskt. men de viktigaste är ju att han mår bra.

    har skrivit om vår tid på www.ninniejohanna.blogg.se

  • Äldre 20 Nov 10:22
    Ninnie81 skrev 2010-11-20 10:12:28 följande:
    hej brudar. var ett tag sen jag var inne, men de har sina orsaker....vet inte om ja har berättat de men ja har varit gravid där vi hade bf den 15 dec. Men den 20 okt blev jag akutsnittad och fick världens vackraste pojke. vägde hela 1938 g och var 43 cm lång. Mario kom i v.32. har legat inne på Neo avdelningen i nästan 1 mån men nu är vi hemma på permiss. Mario växer och har gått upp ca 500gram på 1 mån. var inge vi var beredda på så de har varit ganska jobbigt fysiskt och psykiskt. men de viktigaste är ju att han mår bra.

    har skrivit om vår tid på www.ninniejohanna.blogg.se
    Grattis till Mario
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • RosaNa­pp
    Äldre 20 Nov 11:09

    Ninnie81: grattis till Mario

    zasata: V har en del favoritplagg, men är dom smutsiga så är det inga problem att ta på honom annat. Då är storasyster långt svårare, där koordineras tom trosorna

    Jag väntar på att L ska komma med barnen. Det är hans dagar nu, men det snöar så han ska köra snö.

  • Äldre 20 Nov 11:20

    Ninnie: Grattis till Mario

    Kevin sover oxå oftast middag, jag måste köpa en syskonvagn snart för vi kommer inte ut, han somnade på ståbrädan hem från dagis häromdagen ... Han sover just nu!!! Dock vaknar han tidigt på morgonen, allt från 5.30 till 8, och sover han inte middag somnar han runt 17-19, annars oftast senare .. 

  • Äldre 20 Nov 15:29

    Leya får också en prick i trosorna ibland men det går i perioder, på nätterna ropar hon om hon är nödig. En olycka för några veckor sen men då hade hon feber också så jag skyller på sjukdom

    Sover gör hon bara på nätterna, slutade sova på dagtid när hon slutade med napp i början på juli, finns liksom inget som gör henne trött längre. Somnar dock som en stock på kvällarna efter saga, vänder sig om, blundar och sover på två minuter Tyvärr vaknar hon oftast före 7 men idag var det sovmorgon till 8!! Skönt det, tyvärr vaknade Billy kvart över 6 så sambon fick ingen sovmorgon Ninnie, skönt att det gått så pass bra!! Grattis!


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 20 Nov 21:18

    Ninnie- Grattis till Mario!

  • Elof och Dagny
    Äldre 21 Nov 06:45

    Ninnie: Grattis grattis till Mario! Skönt att allt gått så bra.

  • Äldre 21 Nov 11:45

    Ninnie
    Stort grattis till Mario! Nalle

  • Tess82
    Äldre 24 Nov 09:04

    Grattis Ninnie till lilla Mario!


    Väldigt vad lugnt det var här inne då. Hur är vädret på olika håll i Landet då? Här i Rättvik har vi inte fått så mycket snö än men det är väl halv storm ute och snöar idag så vi får väl se hur det blir att ta sig till jobbet imorgon. Är hemma och är lediga idag som tur är.


Svar på tråden MajMammor 2007 15