• Äldre 11 Feb 08:52
    152693 visningar
    2830 svar
    2830
    152693

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 1 Jan 22:05

    Johanna sysselsätter sig väldigt bra själv. Sitter mycket och ritar eller pusslar. 


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 2 Jan 09:05

    Kevin vill mest leka med djur, dinosaurier etc. Och då ska man sitta med å hitta på vad de gör, helst ska de slåss å äta upp varann !!!!!!! Fast jag brukar leka lite snällare

    Han har börjat kissa i sängen på natten, vet inte vad det kan bero på. Han lämnade bort napp och snutte till tomten och det har börjat efter det!

  • Äldre 2 Jan 09:30
    memba, låter som du vet vad det beror på? Säkerligen nappen och snutten som fattas. Varför gav ni bort snutten? (bara nyfiken). Hade Leya hade ju sina nalllar och napp men fick behålla nallarna som tröst istället. En nalle gör ju liksom inget om dom har till skolålder ens. Min tanke är ju att det försvann väldigt mycket tröst för Kevin på en gång? Napp förstår jag måste bort pga tänder och bett och så men snutten? Bara mina tankar, hoppas du inte tar illa upp.

    Leya sover bra på nätterna nu när hon sover längre på morgonen, har inte vaknat på några nätter nu, men då har ju billy varit jobbigare istället... pust...
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 2 Jan 09:43

    I natt vet jag inte vad J har hållit på med 01:30 hittade vi henne i garderoben, tog tid innan hon somnade om. Sedan vaknade hon 5:30 och höll på och stökade, var ledsen skulle ha mjölk men så hällde inte pappa upp till ett visst streck osv. 
    När hon har sovit så har W stökat, hostat och haft sig så i dag får han åka till doktorn. 


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 2 Jan 11:02

    Dp: Jo, det var min tanke, men han fick välja och valde att ge den till tomten. Sen var den på gränsen till upplösning, bara trasor å trådar!! Kanske ska tomten skicka snutten med posten?!

  • Äldre 2 Jan 11:06
    memba skrev 2011-01-02 11:02:17 följande:
    Dp: Jo, det var min tanke, men han fick välja och valde att ge den till tomten. Sen var den på gränsen till upplösning, bara trasor å trådar!! Kanske ska tomten skicka snutten med posten?!
    Ja, det kanske får han på rätt köl igen Syrra, har hon börjat gå i sömnen kanske? usch, låter jobbigt med W Billy har ju varit riktigt förkyld inatt och det piper i luftvägarna men när vet man att man ska till doktorn? Han har ju ingen feber och är bara lite grinigare än vanligt...
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 2 Jan 17:14
    2Fina skrev 2011-01-02 11:06:16 följande:
    Ja, det kanske får han på rätt köl igen

    Syrra, har hon börjat gå i sömnen kanske? usch, låter jobbigt med W Billy har ju varit riktigt förkyld inatt och det piper i luftvägarna men när vet man att man ska till doktorn? Han har ju ingen feber och är bara lite grinigare än vanligt...
    Det är jättesvårt att veta tycker jag när man ska till doktorn, Men pipande är inte så bra. 
    W piper lite till och från, hostar och kräks slem. har inga indragningar vid revbenen har de det så ska man in på en gång.
    Efter 5 tim på akuten och max 10 min med doktorn så fick vi flytande ventoline utskrivet åt honom för att öppna upp luftvägarna lite. 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 10 Jan 22:24

    Lite sorg i hjärtat när jag inser att det gått över en vecka utan inlägg i "vår" tråd.

    Kan ju bidra med informationen att jag går o väntar på BIM lite spännande även om jag inte har allt för stora förhoppningar...


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 11 Jan 08:47
    mumia skrev 2011-01-10 22:24:02 följande:
    Lite sorg i hjärtat när jag inser att det gått över en vecka utan inlägg i "vår" tråd.

    Kan ju bidra med informationen att jag går o väntar på BIM lite spännande även om jag inte har allt för stora förhoppningar...
    Det har varit lite mycket veckan som varit med Johanna och William sjuka. J har nog inte varit så dålig på 1 år tror jag. I lördags hade vi dop för William och mina svärisar är kvar här så det blir inte så mycket tid framför datorn. 

    Hoppas på att det blir ett stort Plus på bim.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 11 Jan 10:31

    mumia: hur länge har ni försökt nu?

    här har vi försökt 16 månader nu, har BIM på torsdag. Tror det är kört även denna gång, börjat få lite spottning

    tråkigt och jobbigt!

Svar på tråden MajMammor 2007 15