• Äldre 11 Feb 08:52
    150944 visningar
    2830 svar
    2830
    150944

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 11 Jan 13:34
    Sötboll skrev 2011-01-11 10:31:32 följande:
    mumia: hur länge har ni försökt nu?

    här har vi försökt 16 månader nu, har BIM på torsdag. Tror det är kört även denna gång, börjat få lite spottning

    tråkigt och jobbigt!
    Nej det är väl egentligen första försöket. Gubben har inte velat, men nu är han med på det så pass att han "skjuter skarpt" åtminstone

    Trist med minus efter så många försök! Håller tummarna att det går vägen snart.
    Vad är spottning?
    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 11 Jan 13:36
    Sötboll, hoppas det tar sig snart!! Inte roligt att vänta antar jag Mumia, spottings är blodigt stänk... inte riktig blödning men en antydan till Lycka till till dig också!
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    Äldre 12 Jan 10:45

    Åh, lycka till ni som väntar på bim, håller tummarna för er båda.

    Har haft fullt upp med skola och jobb senaste tiden. Men nu är c-uppsatsen inlämnad och slutseminarium nästa torsdag och alla uppgifter i IT kursen är klara och inlämnade så det är bara att vänta på resultatet. Blev riktigt effektiv förra helgen så jag plöjde igenom alla uppgifter som var kvar trots att deadline var 3/1 men fick ok från läraren att lämna in en vecka för sent så nu hoppas jag bara på att de är godkända också.

    Har en sambo som är hemma och är sjuk nu igen. Tror han har varit mer eller mindre förkyld sen i oktober så i måndags tvingade jag honom att ringa vc så han fick en tid där imorgon. Tror att det är nåt skit på hans jobb för kollegan är likadan, nästan astmaliknande symptom, inte alls bra. Dags för företaget att hitta en ny lokal tror jag.


  • Äldre 12 Jan 12:07

    Tack tjejer!


    Ja, jag småblöder alltid ca 2-3 dagar före mensen kommer igång. Den kommer nog igång imorgon. Cykeln är väldigt regelbunden, jag kan min cykel helt nu...12 dagar efter ÄL kommer mensen, varje gång. Men ändå så blir jag aldrig gravid...surt surt. Min privata gyn som jag haft tidiigare vill inte ta några prover på någon av oss för vi har ju ett barn sedan tidigare och jag "verkar fungera" eftersom jag har regelbunden mens.


    Lycka till mumia, härligt att din kille är redo   det tog 2,5 år för mig att bli redo för en ny bebis efter att vår son föddes, så jag förstår att det kan ta lite tid att glömma den jobbiga delen av att ha bebis

  • Äldre 12 Jan 19:15

    Här är det lagom skoj.. har migrän med medföljande spya och annat trevligt. Därav frånvaro


  • Trekid­z
    Äldre 12 Jan 21:58

    Lycka till Mumia o Sötboll :) Konstigt att din gyn inte vill ta prov el hjälpa er på ngt sätt,kan du inte vända dig ngn annanstans?


    *Elias-min älsklingsräka*
  • Äldre 12 Jan 22:45

    Tack!
    Ska ev. testa i morgon på BIM -4. Är såå nyfiken så jag dööör. Känner ju en massa symtom bara för man är så nervös Måste nog testa för att lindra....


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 13 Jan 06:59

    Puzz: tänkte ringa kvinnokliniken i stan, det enda alternativet från landstinget där jag bor. Tror att de kan hjälpa till med en form av utredning, hoppas på det i alla fall.

  • Trekid­z
    Äldre 13 Jan 19:56
    Sötboll skrev 2011-01-13 06:59:13 följande:
    Puzz: tänkte ringa kvinnokliniken i stan, det enda alternativet från landstinget där jag bor. Tror att de kan hjälpa till med en form av utredning, hoppas på det i alla fall.
    hoppas att du fick ta på ngn som kan hjälpa er...Håller tummarna för er!

    Imorrn är det tentadax för mig...Wish me luck :) 
    *Elias-min älsklingsräka*
  • Äldre 13 Jan 20:41
    Trekidz skrev 2011-01-13 19:56:45 följande:
    hoppas att du fick ta på ngn som kan hjälpa er...Håller tummarna för er!

    Imorrn är det tentadax för mig...Wish me luck :) 
    Lycka till!
Svar på tråden MajMammor 2007 15