• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • mumia
    2Fina skrev 2011-01-13 21:12:17 följande:
    Puzz, lycka till!

    Mumia, testat?
    Nej jag har ju inte det. Vill egentligen vara själv hemma, dvs vänta till nästa vecka när gubben jobbar förmiddag. Men å andra sidan så sover ju han när jag går upp i morgon bitte

    Plus att jag är så nervös. Intalar mig att det är negativt och försöker inte tänka så mycket mer på det. Men det är svårt som fan! Skulle vilja veta om jag ska invänta mens eller ej. Kanske i morrn då
    Jolina är helt underbar!
  • 2Fina
    Mumia, vet precis hur du känner dig, så kände jag också när vi försökte, jag plussade ju bim -4 eller nå

    Inatt ska Leya sova hos favvofaster, tyvärr har hon fått värsta skällhosta och blir alldeles röd i ansiktet när hon hostar Obestämd

    Leya är helt besatt av läkarprogram, nu på morgonen var det om en tjej som får anfall och skulle operera hjärnan, jag sa: nu byter vi kanal, NÄÄÄÄJ, skriker Leya, hon vill väldigt gärna se när dom skär och hur det ser ut. Lurade dock över henne på barnkanalen, vet inte hur mycket hon tål innan hon blir rädd....
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • 2Fina
    mumia skrev 2011-01-14 12:13:59 följande:
    Plus 
    Grattis!!! Skönt det tog sig så fort så gubben inte hann ändra sig
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • FruHeo
    mumia skrev 2011-01-14 12:13:59 följande:
    Plus 
    Grattis!!!!!
    lycklig fyrbarnsmamma!
Svar på tråden MajMammor 2007 15