• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • RosaNapp

    Mumia: jag hade låtit henne vara på dagis. Tycker rent generellt att 3-4 år är lite för lite för en begravning.

    V vaknade för en liten stund sen, jätteledsen. Hade haft mardröm, kom upp till mig. Vi gick in till sängen igen och skulle sätta på en saga att lyssna på och märkte då att han hade kissat, på golvet. Han måste ha vaknat och precis hunnit resa på sig och sen inte kunnat hålla sig. Stackare, han gillar inte misstag sas.

    zasata: stackars liten att få det så jobbigt.

    Candelavern: kul att höra från dig!

    V har nedräkning inför födelsedagen. Det ska börjas i tid . Han fick en dvdserie med Biker Mice i julklapp av min far, det är dom stora idolerna nu. så han har beställt Biker Mice till tårtan!

    Nu har V börjat skriva också. Blev helt paff häromdagen när han kluddade ner lillebror As namn och ville ha hjälp med storasysters. Sitt eget kunde han inte, talade han snusförnuftigt om för mig . Eller som han sa "om jag inte kan det så kan jag det inte, men om jag kan det så kan jag det!" och slog ut med händerna som bara han kan.

  • mumia

    Zas - fy så trist! Hoppas ni får hålla er friska nu då!

    Jag håller med er alla. Jag tänkte som er, så hon får vara på dagis i stället.

    Cand - var jobbar du?
    Min syrra är hemma med lite nu men hon ska ju börja pendla till Lund igen när hon börjar jobba. Hon åker oftast tåg, ser inte fram emot det...heltid och pendling samtidigt som man har liten = tråkig och jobbig kombination!


    Jolina är helt underbar!
  • Trekidz

    Mumia: hade oxå låtit henne vara på förskolan ist för att följa med...

    Zas: usch, stackare... 

  • Candelavern

    Hahah, skulle skriva inlägg med telen, det gick ju bra:) mumia- jobbar i Kristianstad, tar bara 20 minuter när trafiken funkar, men hela vintern har tågen varit mellan 30-90 minuter sena. Sista treveckorna har de gått bra dock så peppar peppar;) men jag SKA lyckas med körkortet, vägrar åka tåg en vinter till. Lund är ju lite längre, men nu har de lagt om tabellen och har fler tåg, bara hålla tummarna att allt är smidigt när din syster ska åka!

  • 2små2stora
    Candelavern skrev 2011-02-04 07:17:14 följande:
    Hahah, skulle skriva inlägg med telen, det gick ju bra:) mumia- jobbar i Kristianstad, tar bara 20 minuter när trafiken funkar, men hela vintern har tågen varit mellan 30-90 minuter sena. Sista treveckorna har de gått bra dock så peppar peppar;) men jag SKA lyckas med körkortet, vägrar åka tåg en vinter till. Lund är ju lite längre, men nu har de lagt om tabellen och har fler tåg, bara hålla tummarna att allt är smidigt när din syster ska åka!
    Era tåg har i alla fall gått, här har de ställt in det tåg som de flesta åker med och tycker att det finns andra tåg att åka med (går 1 gång/tim) så det behövs ingen ersättningsbuss. 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Candelavern

    Gud så irriterande. De har ställt in flera tåg här också ich jag blir så sjukt arg. Det är ju alltid rusningstiderna de plockar bort. Tur man har en förstående chef och möjlighet att jobba in tid, alla har ju inte det...

  • 2små2stora
    Candelavern skrev 2011-02-04 08:37:01 följande:
    Gud så irriterande. De har ställt in flera tåg här också ich jag blir så sjukt arg. Det är ju alltid rusningstiderna de plockar bort. Tur man har en förstående chef och möjlighet att jobba in tid, alla har ju inte det...
    Jag har slutat åka tåg, utan samåker bil istället. 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • 2Fina
    Cand, jo jag har en liten Billy som är sex månader nu

    Leya har precis börjat med att rimma allt, mamma pamma, Anna panna osv, någon mer?
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15