• Äldre 11 Feb 08:52
    150758 visningar
    2830 svar
    2830
    150758

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 4 Feb 22:16
    2Fina skrev 2011-02-04 18:49:31 följande:
    Cand, jo jag har en liten Billy som är sex månader nu

    Leya har precis börjat med att rimma allt, mamma pamma, Anna panna osv, någon mer?
    Japp, Ina gillar att rimma
    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 5 Feb 01:01
    2Fina skrev 2011-02-04 18:49:31 följande:
    Cand, jo jag har en liten Billy som är sex månader nu

    Leya har precis börjat med att rimma allt, mamma pamma, Anna panna osv, någon mer?
    japp, en till här... fast jag tycker munnen går i ett på den lille:)
  • Äldre 5 Feb 09:11

     


    Haha, munnen går i ett på Leya med... ibland frågar jag henne om hon inte kan vara tyst ett par minuter, antingen svarar hon: Va? eller så: Varför?

    Den 15:e får hon ju rör och jag gruvar mig lite för narkosen men samtidigt ska det bli så himla skönt att hon kommer att höra!

    Bjuder på en bild på mina små älsklingar!
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • RosaNa­pp
    Äldre 5 Feb 09:24

    DP: hoppas det går smidigt, blir skönt för henne sen. Hur fungerar det, plockar man ut rören när dom är äldre eller sitter dom kvar hela livet sen?

    V rimmar inte, har nog aldrig gjort.

  • Äldre 5 Feb 11:34

    vilken fin bild:)

  • Tess82
    Äldre 5 Feb 18:16
    DP, fin bild, vad stor han blivit Billy.

    Här har vi sjukstuga. Jag var hemma med Linnea i måndags för hon var förkyld och vi misstänkte UVI men det visade inget på varken sticka eller CRP. Hon springer fortfarande jätteofta på toaletten så jag tror att det är nån grej hon fått för sig nu, hon är rädd att kissa på sig för hon gjorde det en dag när hon var sjuk.

    Själv så åkte jag hem från jobbet efter lunch i onsdags för jag kände mig febrig. Natten till torsdan hade jag värsta feberfrossan och är inte alls pigg nu heller, feber idag också. Trodde jag skulle svimma nyss när jag stod och lagade mat men det gick bra. Sambon är också sjuk så Linnea är en aning understimulerad här hemma men hon är inte helt 100 än heller. Hoppas att vi kan ta oss till jobb och dagis på måndag, känns som att det behövs.
  • Äldre 5 Feb 18:41

    Tess: trist med sjukdomar. Hoppas att ni blir friska snabbt.

    Här har J börjat hosta en massa igen så vi håller nu tummarna för att det inte blir lika illa som förra vändan. Hon har precis gått upp det kilo hon tappade då.

  • Äldre 5 Feb 20:28

    Tess och 3bus, hoppas alla blir friska.

    Julia är tvärtom, hon har inte tid att springa och kissa så hon håller sig in i det sista och sen händer det rätt ofta olyckor på väg till toaletten. Jag brukar försöka komma ihåg och påminna henne men det är inte alltid lätt att komma ihåg det själv, var ju lättare när jag var gravid och sprang mkt själv. Men oftast säger hon ändå att hon inte är kissnödig och sen 2 min efter panikspringer hon till toaletten men hinner inte ta av sig byxorna.


  • Äldre 7 Feb 10:31

    Kevin biter på naglarna ...
    Jag funderar på om det har hänt mycket i hans liv med flytt, lillebror, nytt dagis han inte alls trivdes på å nu ny dagmamma! Är det nån som har tips, erfarenheter? Jag kör med stopp å väx, men verkar inte riktigt funka ...

  • Äldre 7 Feb 10:35
    RosaNapp, dom ska väl trilla ut av sig själv och förhoppningsvis när det händer så har hon växt ifrån problemen Tanucik, så är Leya också fast det går i perioder, ibland är hon jätteduktig men ibland byter vi trosor 3-4 gånger per dag för att det blivit en prick i dom.

    Memba, Leya biter också på naglarna men det har blivit mindre sista tiden, vet inte riktigt vad som hjälper, jag säger bara att det är mycket basilusker under naglarna men vet inte om det hjälpt.
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15