• Äldre 11 Feb 08:52
    152230 visningar
    2830 svar
    2830
    152230

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tudorj­ohanss­on
    Äldre 8 Feb 14:44

    ja verkligen fina smycken :)

  • Äldre 8 Feb 19:45

    Trevligt att några hittat tillbaka.

    SJälv väljer jag att ligga lite lågt för stunden - har en tuff period just nu, av olika orsaker - så jag orkar inte riktigt med - tyvärr.
    (Men jag läser även när jag inte skriver)


  • RosaNa­pp
    Äldre 8 Feb 20:25

    Hämtade en väldigt hängig V på förskolan idag. Hans pappa sa imorse att han trodde han hade växtvärk så det sade ju v hela tiden. Nu sover alla barnen, så får vi se hur natten blir. Naturligtvis är ju både V och Er snoriga igen...

    Melisabeth: hoppas du snart mår bättre!

    Ms Leia: jättefina smycken!

    Eftersom V hade ont i benen så tog vi bussen hem. Där satt en ung man och frågade om det var pojkar eller flickor jag har. När han fick veta att det är en flicka och tre pojkar fick jag tummen upp! Blev jag godkänd, mao?!?

  • Äldre 8 Feb 21:36
    Ms Leia skrev 2011-02-08 10:22:44 följande:

    Hej tjejer!


    Har inte varit här på jättelänge, har haft ett annat nick här på FL så jag är gravid med nummer två ( BF 21 april) och ville vara lite hemlig.


    Hoppas allt är bra med er! Jag undrar om det är någon mer som väntar sitt andra nu?


    Hej! Kul å se dig igen! japp, jag väntar nr 2 i september (ville egentligen också ha på våren/tidig sommar igen men har fått tjata lite på gubben för länge, så jag få nöja med med hösten )
    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 8 Feb 21:43
    Mumia: september är perfekt Ingen liten bebis under den varmaste tiden. Och ingen som protesterar när det ska kläs på kläder.

    Jag har alla säsonger på mina barn Vinter (januari) vår (maj) sommar(juni) och höst (september) 
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Ms Leia
    Äldre 9 Feb 08:19

    Tilly såg lite rödögd ut idag och hade en liten liten sån gul grej en bit från ögat när hon vaknade. Behöver verkligen inte fler sjukdomar nu. Efter jul har sambon o jag haft rejäl influensa, varpå jag fick en kraftig bihåleinflammation. Direkt efter fick Tilly vattkoppor. Så en ögoninflammation är inte vad jag önskar nu :( Vi får väl se hur det ser ut ikväll, ibland kan dom ju vara lite röda i ögonen ändå.

  • Tudorj­ohanss­on
    Äldre 9 Feb 08:44

    Vi har ta i trä klarat oss från de flesta sjukdomar. Jag börjar idag se ljuset efter magsjuka :s FY för magsjuka de e verkligen vidrigt. Får hoppas lilleman klarar sig.

  • Äldre 9 Feb 11:13

    Välkommen tillbaka alla!


     


    Jag hette Blindness förut och jag har också fått min tvåa i juli. Börjar jobba igen i april, skrämmande! Fast ska vara ledig juli/augusti med maken (vi gifte oss på Billys dop i november)


     


    Idag drog vi iväg på mitt jobb och skulle hälsa på med båda barnen... var bara två pers där.. onödigt! Fast samtidigt måsta jag lämna in föräldraledighetsansökan som jag har glömt lämna in. Sen hem direkt för tyvärr vaknade Billy efter bara ha sovit i 20 min så han blev jättegrinig....


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 9 Feb 12:22
    Melisabeth skrev 2011-02-08 19:45:49 följande:
    Trevligt att några hittat tillbaka.

    SJälv väljer jag att ligga lite lågt för stunden - har en tuff period just nu, av olika orsaker - så jag orkar inte riktigt med - tyvärr.
    (Men jag läser även när jag inte skriver)
    Kram, hoppas det blir bättre snart!
  • Äldre 9 Feb 17:27
    Kavat skrev 2011-02-09 12:22:26 följande:
    Kram, hoppas det blir bättre snart!
    Tack, vad snälla ni är (allihop)
Svar på tråden MajMammor 2007 15