• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tudorjohansson
    Ms Leia skrev 2011-02-26 06:44:44 följande:
    Tilly säger mkt oftare snälla saker än dumma. Mycket " mamma du är bäst" " jag ääälskar dig mamma" o sånt
    Samma med sonen. Undrar bara hur länge de varar :)
  • memba

    Här är rena tonårstrots, skriker, slåss å slår i dörrar när inte allt går som han vill!! Han slår igen dörren till sitt rum det hårdaste han kan, sen sätter han sig så att man inte kan öppna!
    Men samtidigt kan han vara jättego, "jag älskar dig", "jag gillar dig" ....

  • Tess82

    Skönt att höra att det är fler med trotsiga snart 4-åringar. Imorse hade jag dock världens goast tjej som kröp ner bredvid mig i sängen och sa att "mamma är bäst" och kallade mig "lilla hjärtat" m.m. Mest fjäsk för att jag skulle gå upp med henne tror jag men det är ju mycket trevligare än att höra "dumma mamma".


  • 2små2stora

    I kväll kom Johanna ut i köket och sa Mitt hår vill vara så här.  Hon har klippt sig självDemon
    Jag går in i vardagsrummet och ser att hon klippt av nästan 8 cm Förvånad  Har nu jämnat till det lite så i stället för hår ned till skulderbladen går det nu till axlarna. 


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • 2små2stora
    tanucik skrev 2011-02-27 19:41:42 följande:
    memba- vilken söt kille, kan inte föreställa mig honom arg Tungan ute men så säger en del om Julia också

    3bus- vad tråkigt. De kommer på en hel del bus
    Hon hade kunnat klippa det kortare men gjorde som tur var inte det, nu går de kortaste bitarna till hakan.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • mumia
    memba skrev 2011-02-26 13:44:06 följande:
    Här är rena tonårstrots, skriker, slåss å slår i dörrar när inte allt går som han vill!! Han slår igen dörren till sitt rum det hårdaste han kan, sen sätter han sig så att man inte kan öppna!
    Men samtidigt kan han vara jättego, "jag älskar dig", "jag gillar dig" ....
    Låter lite som Jolina. Hon har världens kortaste stubin och gallskriker för minsta lilla (precis som jag när jag var liten )
    Men denna helg har hon varit helt underbar!! Bara go och pussig hela tiden

    Själv är jag nöjd med att bara kräkits typ 3 gånger under helgen UTAN Postafen ;-D Det tar sig!
    Jolina är helt underbar!
  • memba

    Kevin har kommit in i nån period då han vaknar gööörtidigt på morgonen! 4.45, how about that?! Tur att jag gick å la mig med killarna igår vid 20- tiden...

  • tanucik
    memba skrev 2011-03-01 06:12:00 följande:
    Kevin har kommit in i nån period då han vaknar gööörtidigt på morgonen! 4.45, how about that?! Tur att jag gick å la mig med killarna igår vid 20- tiden...
    Julia vaknade 6.45 idag vilket är supertidigt för henne, brukar sova till 7.30-8, ibland ännu längre. Trots att vi nu gick upp en halvtimme tidigare så var vi ändå sena till dagis
Svar på tråden MajMammor 2007 15