• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • RosaNapp

    Här är våren på väg, igen för att om någon dag återigen snöa!?! Fick jag höra ikväll. Hoppas det inte stämmer! Vill inte ha mer snö nu!!

  • memba

    Nej, nu vill vi ha vår vår vår!!!

    Kevin å jag skottade altanen i lördags när det var underbart väder! Orkade inte hela dock!

    Jag har fyndat värsta playmobil-paketet till Kevin som han ska få när han fyller 4 i maj! Har redan alla presenter klara
    Det var ett stall med massa gubbar å hästar samt massa småplock, sen var det en lekpark med rutchkana, karusell mm mm! Man blir ju själv sugen på att leka...
    Sen får han en Batman pyjamas och en Batman joker gubbe, han gillar Batman, å lilla postkontoret tror jag det heter! Sen får det nog räcka!

    Mitt presenttips är Lilla Postkontoret, tror jag det heter! Underbart ju!!

  • 2små2stora

    Det finns en present klar till Johanna som mormor har köpt och det är en radiostyr Buzz Lightyear som vi hittade på rea. 349kr istället för 1199kr. Hennes andra önskningar är lite orealistiska En stor klätterställning och en högsäng.

    Idag ska vi iväg till Uppsala för hennes hjärtkontroll. 


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • 2små2stora

    Nu har vi varit på kontroll och efter lite justeringar så behöver hon inte opereras förrän om 3 år

    Hon var jätteduktig och skuttade glatt in på rummet och hälsade artigt med att ta i hand. Innan någon hann säga något hade hon klättrat upp på britsen och börjat hala upp tröjan. Och visa var hon har sitt robothjärta


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • RosaNapp
    2små2stora skrev 2011-03-16 20:02:56 följande:
    Nu har vi varit på kontroll och efter lite justeringar så behöver hon inte opereras förrän om 3 år

    Hon var jätteduktig och skuttade glatt in på rummet och hälsade artigt med att ta i hand. Innan någon hann säga något hade hon klättrat upp på britsen och börjat hala upp tröjan. Och visa var hon har sitt robothjärta
    syrra: ta det inte fel, men vad gulligt
    Vad skönt att hon slipper op på några år!

    mumia: hoppas du snart mår bättre.

    V önskar sig det mesta i födelsedagspresent. Men allra mest just nu en sparkcykel.
  • 2små2stora
    RosaNapp skrev 2011-03-16 20:31:55 följande:
    syrra: ta det inte fel, men vad gulligt
    Vad skönt att hon slipper op på några år!

    mumia: hoppas du snart mår bättre.

    V önskar sig det mesta i födelsedagspresent. Men allra mest just nu en sparkcykel.
    Önskar jag hade haft en videokamera
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Tudorjohansson

    Är de någon som har en såndär stor studsmatta till sina barn? Funderar på att köpa en till sonen nu men det e ju en jungel. Billiga finns de tydligen inga reservdelar till och de lite dyrare är jätte dyra. Några tips?

  • Candelavern
    2små2stora skrev 2011-03-16 20:02:56 följande:
    Nu har vi varit på kontroll och efter lite justeringar så behöver hon inte opereras förrän om 3 år

    Hon var jätteduktig och skuttade glatt in på rummet och hälsade artigt med att ta i hand. Innan någon hann säga något hade hon klättrat upp på britsen och börjat hala upp tröjan. Och visa var hon har sitt robothjärta
    Usch, jag känner att även detta är något jag helt missat när jag varit borta, men det verkar som om detta har gått bra? Skönt att det inte blir ngn OP på ett par år iaf! Duktiga lilla unge:)
  • 2Fina
    Tudorjohansson skrev 2011-03-17 10:18:33 följande:
    Är de någon som har en såndär stor studsmatta till sina barn? Funderar på att köpa en till sonen nu men det e ju en jungel. Billiga finns de tydligen inga reservdelar till och de lite dyrare är jätte dyra. Några tips?
    Vi har lovat Leya en studsmatta när hon har fått tillräckligt med guldstjärnor, vi räknar med att hon kommit dit på vårkanten, runt maj kanske Tänkte köpa en stor med skyddsnät runt, kostar ca 2400:-, egentligen är jag helt emot studsmattor men hon hade så roligt hos en kompis förra sommaren och har pratat mycket om studsmattor!
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15