• Äldre 11 Feb 08:52
    150662 visningar
    2830 svar
    2830
    150662

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Trekid­z
    Äldre 24 Mar 15:04

    Ida klarade jag tentan  :) Nu är det "bara" 5 v praktik och examensarbete kvar så kaaaanske jag hinner bli färdig op.sjuksköterska innan bebben är beräknad den 16 juni,,,,,,,


    *Elias-min älsklingsräka*
  • Äldre 24 Mar 16:10
    Trekidz skrev 2011-03-24 15:04:02 följande:
    Ida klarade jag tentan  :) Nu är det "bara" 5 v praktik och examensarbete kvar så kaaaanske jag hinner bli färdig op.sjuksköterska innan bebben är beräknad den 16 juni,,,,,,,
    Grattis! Håller tummarna att du hinner klart utbildningen

    Kollade i Leyas bok och hon har nog fått den sprutan jag frågade om innan.... minns inte men säkert var det maken som var där med henne då.
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • RosaNa­pp
    Äldre 24 Mar 18:28

    Puzzgurkan: grattis!

  • Äldre 24 Mar 19:52

    Puzz: Grattis! Vad kul!

  • Överba­ndsfür­ern
    Äldre 24 Mar 20:58

    Längesen man stoppade in huvet här ju Håller mest till på fb.

    Grattis till alla er som ska ha ett grattis (är för lat, eller saknar tid att läsa tillbaka 224 sidor )

    Iaf, igår va Hilma på 1,5års kontroll.
    13,6kg och 82cm lång kort och tjock är hon haha

    Pratar gör hon inte så man förstår, nåt enstaka ord, sen låter det som att hon är från Kina men massa nyanserat tôl bara Ja ja, en vacker dag kommer det att lossna och då är hon väl aldrig tyst. haha.

    Jag läser just nu in hela gymnasiet för att få högskolebehörighet... mina betyg från gymn är nämligen äldre än 8 år och då va de visst för gamla, så jag måste läsa om allt.. BAH. tunga och tråkiga ämnen...

    MEN. hösten 2012, DÅ hoppas jag att jag kan påbörja min ssk-utb

    Ha det nu så gott alla!

    Ses vi på barnmässan i Karlstad i helgen tro?
    Söndag hittar ni mig i me&i's monter i vilket fall! VÄLKOMNA

    kram


  • Äldre 25 Mar 21:15
    Överbandsfürern skrev 2011-03-24 20:58:40 följande:
    Längesen man stoppade in huvet här ju Håller mest till på fb.

    Grattis till alla er som ska ha ett grattis (är för lat, eller saknar tid att läsa tillbaka 224 sidor )

    Iaf, igår va Hilma på 1,5års kontroll.
    13,6kg och 82cm lång kort och tjock är hon haha

    Pratar gör hon inte så man förstår, nåt enstaka ord, sen låter det som att hon är från Kina men massa nyanserat tôl bara Ja ja, en vacker dag kommer det att lossna och då är hon väl aldrig tyst. haha.

    Jag läser just nu in hela gymnasiet för att få högskolebehörighet... mina betyg från gymn är nämligen äldre än 8 år och då va de visst för gamla, så jag måste läsa om allt.. BAH. tunga och tråkiga ämnen...

    MEN. hösten 2012, DÅ hoppas jag att jag kan påbörja min ssk-utb

    Ha det nu så gott alla!

    Ses vi på barnmässan i Karlstad i helgen tro?
    Söndag hittar ni mig i me&i's monter i vilket fall! VÄLKOMNA

    kram
    Maybe maybe
  • cii
    Äldre 26 Mar 19:32

    Nu börjar man känna av våren på allvar.
    Victor har snott hem ett gäng pallkragar från jobbet. Jag har ett 30tal plantor i köket som väntar på att bli omplanterade.
    Igår var vi ute med barnen hela dagen och kvällen. Äppelträdet fick sig ett klipp, gräset fick gödning och vatten. Barnen lekte för fullt och det var soligt och härligt, precis som idag =)

    Det går lite drygt i skolan men det är ju inte långt kvar trots allt. *kämpa*
    Nu har jag dessutom blivit erbjuden lite arbete vid sidan om studierna. Ett enmannsföretag som behöver lite hjälp med löpande bokföring och fakturering, men jag vet inte vad jag ska ta betalt?! Jag är ju helt novis. =/

    Med barnen är det bra. Lova har hamnat i en juniorsäng och spjälsängen sålde jag nöjt idag!
    32 gånger sprang hon upp första natten, 7 andra och 5 tredje, sen har hon slutat springa upp =)
    Theo har kommit in i "höja rösten perioden" och tetas med sina föräldrar =] Blandade känslor. Haha.

    Nästa helg ska vi på husvisning... Men eftersom jag inte har något ordentligt arbete så känns det lite trist. Och värre är väl att syrran ska på samma husvisning samtidigt som oss. Hejohå!

  • Äldre 26 Mar 20:07
    cii skrev 2011-03-26 19:32:03 följande:
    Nu börjar man känna av våren på allvar.
    Victor har snott hem ett gäng pallkragar från jobbet. Jag har ett 30tal plantor i köket som väntar på att bli omplanterade.
    Igår var vi ute med barnen hela dagen och kvällen. Äppelträdet fick sig ett klipp, gräset fick gödning och vatten. Barnen lekte för fullt och det var soligt och härligt, precis som idag =)

    Det går lite drygt i skolan men det är ju inte långt kvar trots allt. *kämpa*
    Nu har jag dessutom blivit erbjuden lite arbete vid sidan om studierna. Ett enmannsföretag som behöver lite hjälp med löpande bokföring och fakturering, men jag vet inte vad jag ska ta betalt?! Jag är ju helt novis. =/

    Med barnen är det bra. Lova har hamnat i en juniorsäng och spjälsängen sålde jag nöjt idag!
    32 gånger sprang hon upp första natten, 7 andra och 5 tredje, sen har hon slutat springa upp =)
    Theo har kommit in i "höja rösten perioden" och tetas med sina föräldrar =] Blandade känslor. Haha.

    Nästa helg ska vi på husvisning... Men eftersom jag inte har något ordentligt arbete så känns det lite trist. Och värre är väl att syrran ska på samma husvisning samtidigt som oss. Hejohå!
    Sol har vi också haft men det blåser kraftigt. 

    Kul med husvisning även om ni kanske inte kan köpa det nu.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Tess82
    Äldre 27 Mar 14:42
    cii skrev 2011-03-26 19:32:03 följande:
    Nu börjar man känna av våren på allvar.
    Victor har snott hem ett gäng pallkragar från jobbet. Jag har ett 30tal plantor i köket som väntar på att bli omplanterade.
    Igår var vi ute med barnen hela dagen och kvällen. Äppelträdet fick sig ett klipp, gräset fick gödning och vatten. Barnen lekte för fullt och det var soligt och härligt, precis som idag =)

    Det går lite drygt i skolan men det är ju inte långt kvar trots allt. *kämpa*
    Nu har jag dessutom blivit erbjuden lite arbete vid sidan om studierna. Ett enmannsföretag som behöver lite hjälp med löpande bokföring och fakturering, men jag vet inte vad jag ska ta betalt?! Jag är ju helt novis. =/

    Med barnen är det bra. Lova har hamnat i en juniorsäng och spjälsängen sålde jag nöjt idag!
    32 gånger sprang hon upp första natten, 7 andra och 5 tredje, sen har hon slutat springa upp =)
    Theo har kommit in i "höja rösten perioden" och tetas med sina föräldrar =] Blandade känslor. Haha.

    Nästa helg ska vi på husvisning... Men eftersom jag inte har något ordentligt arbete så känns det lite trist. Och värre är väl att syrran ska på samma husvisning samtidigt som oss. Hejohå!
    Sånt jobbar jag med b.la. anställd som administratör. Tjänar nånting på 116 kr/tim, inte toppen betalt men helt okej, hoppas dock på lite löneförhöjning i juni.
  • cii
    Äldre 29 Mar 11:55

    3 bus - Ja vi har pratat om det och nog fattat samma beslut. Att vi stannar här tills jag har ett arbete, så kan man leva lite mer under tiden och inte lägga allt på ett boende.

    Tess - Okej, tycker du det är roligt?
    Jag ska träffa personen nu i veckan och gå igenom vad som ska göras och vad JAG vill ha betalt... Kan inte han säga vad det är värt för honom i pengar iställer =] Jobbigt om man verkar girig, och för snål vill jag inte heller vara..

Svar på tråden MajMammor 2007 15