• Äldre 11 Feb 08:52
    150739 visningar
    2830 svar
    2830
    150739

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 30 Apr 13:33

    Leya vill också ha en sparkcykel, har inte köpt något åt henne än så vi får väl se om hon får vad hon önskar eller inte...

    Ska ju till att köpa lekstuga också, den blir ju både hennes och Billys och sen ska hon ju få en studsmatta bara hon har skött sig bra tillräckligt länge (har en belöningsorm som fylls i när hon sköter sig). Sen ska vi ju på Pippi på is också den 14e maj, så hon får ju lite då och då

    Ska ha kalas för Leya, kommer fem barn, har ni några förslag på vad vi kan hitta på? Fiskdamm med godis och någon liten sak blir det iallafall men mer? Är det fint väder är vi ute, är det regn så är vi inne...


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    Äldre 30 Apr 14:42

    Vi köpte en sparkcykel till Linnea i USA som hon fick när vi kom hem. Igår var vi och köpte en liten fyrhjuling som en lite för tidig present (hon fyller den 9e). Tog väl ca 5 min sen visste hon hur hon skulle köra, nu vill hon inte göra annat . På födelsedagen blir det nog en liten skottkärra för det har hon önskat sig, får räcka så eftersom hon har fått en massa saker redan, blir ju fler paket från släkten så det räcker nog till.

    Barnkalas hoppar vi över i år, bjuder kusinerna med barn så kommer det några ganska jämnåriga i alla fall. Är ju rättviksmarknad nu till helgen så det blir nog svårt med kalas, ingen som kan komma. Blir släkten bara och det kan ju vara nog det med.


  • Äldre 3 May 21:16

    Vi ska på bröllop i slutet på maj, min bror som ska gifta sig i Rättvik men nu är det så mycket dividerande om barn hit och dit att jag tappat lusten lite. 

    Vi har ingen barnvakt till J och vill de att vi ska komma får de ta att hon kommer med. Självklart ser vi till att hon ska ha att göra så hon inte stör. Inte blir det lättare av att de gifter sig i Rättvik. 


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 3 May 21:51

    Idag blev min princessa 4 år. Hade liten födelsedagsfirande idag men det stora barnkalaset får hon fram emot, det blir på lördag


  • Tess82
    Äldre 5 May 13:46
    2små2stora skrev 2011-05-03 21:16:53 följande:
    Vi ska på bröllop i slutet på maj, min bror som ska gifta sig i Rättvik men nu är det så mycket dividerande om barn hit och dit att jag tappat lusten lite. 

    Vi har ingen barnvakt till J och vill de att vi ska komma får de ta att hon kommer med. Självklart ser vi till att hon ska ha att göra så hon inte stör. Inte blir det lättare av att de gifter sig i Rättvik. 
    Synd att vi inte känner varandra, då hade jag kunnat vara barnvakt.
  • Äldre 5 May 14:20

    Tess: ja det är jätte synd. Men vi kanske kan träffas något. Vi kommer upp den 27 och åker den 29:e

  • zasata
    Äldre 5 May 14:43

    Tittar in länge sen! Grattis alla 4-åringar! Tiden springer iväg!

    Har nytt jobb, igen så fullt upp! Men sitter hos frissan nu och i helgen åker jag och Ebba upp till stholm..
    Vi ska ha ett litet kalas för Ebba 2-3 kompisar. Köpte spiderman grejer ;)

  • Tess82
    Äldre 6 May 08:38
    2små2stora skrev 2011-05-05 14:20:39 följande:
    Tess: ja det är jätte synd. Men vi kanske kan träffas något. Vi kommer upp den 27 och åker den 29:e
    Ja det vore skoj. Vi får planera in en liten playdate kanske.
  • RosaNa­pp
    Äldre 6 May 09:10

    Nu har vi gjort klara inbjudningarna till Vs och storasyster Es gemensamma barnkalas. Första gången och jag hoppas det kommer bli lyckat. Nu ska det bara bestämmas tårta och lekar
    Grattis till dom som fyllt!

     

  • cii
    Äldre 6 May 11:28

    Hojt hojt!

    Här firar vi med familjerna, eftersom vi har så många syskonbarn så blir det "barnkalas" i det stora hela.

    I övrigt så har vi hamnat i en jävla svacka med ALLT. Jag har inte fått något sommarjobb. Datorn börjar ge upp helt. Fick parkeringsböter utanför min egen uppfart till mitt eget hus igår. Renoveringen krabbar (problem). Jag har en envis muskelinflammation som vägrar ge sig. Lova har fått hög feber. Jag bommade tentan förra veckan. Bilen krånglar med diverse varningslampor. Gräset eller Ogräset växer omjämt........ Uuuuuuuuh! Kastar snart in handduken!

Svar på tråden MajMammor 2007 15