• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    2Fina skrev 2011-05-12 09:28:56 följande:
    Grattis till Kevin och grattis till Johanna

    Leya pratar mycket om sitt kalas! Hoppas det blir väder så dom kan vara ute och leka, nu har hon ju fått en lekstuga och har en gungbräda och lite sånt.

    Köpte självlysande stjärnor igår som jag tänkte hon ska få, sen funderar vi på att köpa en sparkcykel (någon hon önskar sig) men vet inte riktigt om hon är för liten för att åka på en sådan...
    Linnea har en sparkcykel med två hjul och den fixar hon att åka på ganska bra. Finns ju även dem med 3 hjul, dubbla bak, och då är det ju ännu enklare att åka.
  • Melisabeth

    Halloj på er och grattis till att 4-åringar

    Hinner tusan inte med nått nu för tiden - så känner mig smått efter här. Men men, livet rullar på, lite turbulent, men iaf.

    I helgen hade Ellan sitt försenade kalas. Ute på gården, jättebra då alla ungar rusade runt och lekte, och alla föräldrar satt på röven och fikade


  • Ms Leia

    Hej!

    Grattis till alla fyra åringar!

    Den 2 maj föddes Tillys lillasyster, 3710 gram o 50 cm. På BF+11 precis som storasyster.
    Namn är inte helt bestämt men det är nog en liten Lykke Helt underbart söt tjej förstårs, går omkring och bara myser nu. Det är så härligt med bebis =)

    Ang kalas så har Tilly haft igår på sin födelsedag ett litet kalas för farmor+farfar och mormor+morfar. På lördag är det barnkalas för alla 4-6 åringar på hennes avdelning på dagis samt ett par andra kompisar, 11 totalt.. Sen blir det väl kalas för "hela"  släkten senare, tror jag iallafall. 

  • 2Fina
    Tess82 skrev 2011-05-13 09:35:12 följande:
    Linnea har en sparkcykel med två hjul och den fixar hon att åka på ganska bra. Finns ju även dem med 3 hjul, dubbla bak, och då är det ju ännu enklare att åka.
    Vi köpte en med två hjul bak, får väl se hur det går
    Melisabeth skrev 2011-05-16 18:53:18 följande:
    Halloj på er och grattis till att 4-åringar

    Hinner tusan inte med nått nu för tiden - så känner mig smått efter här. Men men, livet rullar på, lite turbulent, men iaf.

    I helgen hade Ellan sitt försenade kalas. Ute på gården, jättebra då alla ungar rusade runt och lekte, och alla föräldrar satt på röven och fikade
    Allt går i rapidfart nu! Hinner inte med! Jobbar du?
    Ms Leia skrev 2011-05-16 20:30:56 följande:
    Hej!

    Grattis till alla fyra åringar!

    Den 2 maj föddes Tillys lillasyster, 3710 gram o 50 cm. På BF+11 precis som storasyster.
    Namn är inte helt bestämt men det är nog en liten Lykke Helt underbart söt tjej förstårs, går omkring och bara myser nu. Det är så härligt med bebis =)

    Ang kalas så har Tilly haft igår på sin födelsedag ett litet kalas för farmor+farfar och mormor+morfar. På lördag är det barnkalas för alla 4-6 åringar på hennes avdelning på dagis samt ett par andra kompisar, 11 totalt.. Sen blir det väl kalas för "hela"  släkten senare, tror jag iallafall. 
    Grattis till tjejen!! Skål Gick allt bra?  Ja, grattis till Tilly också förstås!

    Sitter och kikar på En unge i minuten nu, men tror inte det blir fler barn här Man ska ju orka med dom man har också
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Ms Leia
    2Fina skrev 2011-05-16 21:15:16 följande:
    Grattis till tjejen!! Skål Gick allt bra?  Ja, grattis till Tilly också förstås!
    Tack!

    Ja allt gick jättebra, nästan exakt på samma vis som storasyster. Helt sjukt egentligen. Kom in vid 10.30 med lillasyster och hon är född 21.42 och med Tilly kom vi in 22.30 och är  född 8.37  Haha...  
  • mumia

    Ms Leia - Stoort grattis till lille bebben!!

    Själv längtar jag som en tok på att denna ska komma ut!! Jag uppskattar inte alls att vara gravid den här gången lika mycket som jag gillade när jag väntade Jolina. Konstigt. Har ju inga krämpor eller så utan allt är ganska lika som när jag väntade Jolina men den här gången tycker jag det är jobbigt att bli stor och tung, förra gången kände jag mig bara vacker...nu fet o ful och våndas över hur sommaren kommer bli.


    Jolina är helt underbar!
  • Tess82
    Ms Leia skrev 2011-05-16 20:30:56 följande:
    Hej!

    Grattis till alla fyra åringar!

    Den 2 maj föddes Tillys lillasyster, 3710 gram o 50 cm. På BF+11 precis som storasyster.
    Namn är inte helt bestämt men det är nog en liten Lykke Helt underbart söt tjej förstårs, går omkring och bara myser nu. Det är så härligt med bebis =)

    Ang kalas så har Tilly haft igår på sin födelsedag ett litet kalas för farmor+farfar och mormor+morfar. På lördag är det barnkalas för alla 4-6 åringar på hennes avdelning på dagis samt ett par andra kompisar, 11 totalt.. Sen blir det väl kalas för "hela"  släkten senare, tror jag iallafall. 
    Grattis till bebis och Grattis till Tilly!!
  • Tess82

    Idag var jag på jobbintervju på Ernst & Young. Kändes jättebra men vi är 8 st som slåss om en tjänst så nu är det bara att vänta på besked. Skulle få fylla i nåt frågeformulär på mail också innan de skulle ta beslut men än har det inte dykt upp nåt. Om jag får det så blir det bara 2,5 mil till jobbet och det är heltid, betydligt bättre än 7,5 mil och 75%. Skulle vara från mitten av augusti så jag hinner ha min planerade semester också v.28-31. Hoppas, hoppas, hoppas.

    Nu ska jag hämta skruttan på dagis, sen ska vi dit igen till kl 17. Förskolans dag så vi ska grilla lite korv och barnen ska sjunga, sen vet jag inte riktigt vad det blir. 

  • Trekidz

    Hejhopp...3 v drygt kvar tills nr 3 är beräknad, lite läskigt... 

    I lördags gifte vi oss efter många års förlovning, hihihi, här kommer en liten amatörbild av min pappa, vi övade att gå inför den "riktiga" fotografen, hihi


Svar på tråden MajMammor 2007 15