• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • 2små2stora
    Trekidz skrev 2011-06-14 22:56:18 följande:
    Den 9 juni kom en liten Lovisa till världen :) 3345 g o 48 cm lång. En perfekt förlossning där vi för en gångs skull hann komma in i tid och ffa få uppleva en förlossning utan krystvärkar i bilen osv. Denna ggn var vi inne 01 och 05.45 är minitjejen ute, lustgasen var min stora vän, samma bm som förlöste Elias, en underbar människa...
    Grattis igen till lillasyster.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • 2Fina
    Trekidz skrev 2011-06-14 22:56:18 följande:
    Den 9 juni kom en liten Lovisa till världen :) 3345 g o 48 cm lång. En perfekt förlossning där vi för en gångs skull hann komma in i tid och ffa få uppleva en förlossning utan krystvärkar i bilen osv. Denna ggn var vi inne 01 och 05.45 är minitjejen ute, lustgasen var min stora vän, samma bm som förlöste Elias, en underbar människa...
    Grattis!! Skål
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Tess82
    mumia skrev 2011-06-13 18:49:46 följande:
    Min lillasyster gifte sig i lördags och jag fick äran att vara barnvakt till hennes lille pöjk på 9 månader. Skapligt ringrostig man är på småbarn
    Men så mysigt det var med ett litet knyte som snusa i spjälsängen!! saknar honom redan.
    Själv har jag ju lite drygt 3 månader kvar tills mitt eget knyte ska titta ut

    Bra med lite träning då :)


     


  • Tess82
    Trekidz skrev 2011-06-14 22:56:18 följande:
    Den 9 juni kom en liten Lovisa till världen :) 3345 g o 48 cm lång. En perfekt förlossning där vi för en gångs skull hann komma in i tid och ffa få uppleva en förlossning utan krystvärkar i bilen osv. Denna ggn var vi inne 01 och 05.45 är minitjejen ute, lustgasen var min stora vän, samma bm som förlöste Elias, en underbar människa...
    Grattis!!!
  • Tess82

    Idag sticker vi till High Chaparall på en minisemester med familjen, blir borta två nätter bara men skönt att komma iväg lite. Gubben fyller 40 idag så han vill rymma (och jag blir ynka 29 ).


  • tanucik
    Trekidz skrev 2011-06-14 22:56:18 följande:
    Den 9 juni kom en liten Lovisa till världen :) 3345 g o 48 cm lång. En perfekt förlossning där vi för en gångs skull hann komma in i tid och ffa få uppleva en förlossning utan krystvärkar i bilen osv. Denna ggn var vi inne 01 och 05.45 är minitjejen ute, lustgasen var min stora vän, samma bm som förlöste Elias, en underbar människa...
    Grattis till en liten prinsessa!
  • mumia
    Trekidz skrev 2011-06-14 22:56:18 följande:
    Den 9 juni kom en liten Lovisa till världen :) 3345 g o 48 cm lång. En perfekt förlossning där vi för en gångs skull hann komma in i tid och ffa få uppleva en förlossning utan krystvärkar i bilen osv. Denna ggn var vi inne 01 och 05.45 är minitjejen ute, lustgasen var min stora vän, samma bm som förlöste Elias, en underbar människa...
    Åhh grattis grattis grattis till lilla tösen!!
    Tess82 skrev 2011-06-15 10:21:42 följande:

    Bra med lite träning då :)


     


    Ja inte helt fel
    Jolina är helt underbar!
  • Tess82

    Har världens virrigaste BVC sköterska. Linnea var ju på hörsel koll för en vecka sen och fick beskedet att hon hörde lite dåligt på ett öra och ahde vaxpropp i det andra örat så hon fick en tid hos doktorn, senare samma dag ringer hon och meddelar att hon blandat ihop öronen så vaxproppen var i det örat hon hörde dåligt så vi skulle avvakta med läkare tills proppen var borta. Idag ny koll och hon säger att vaxproppen var i vänster öra, i telefon sa hon höger (helt säker på det för jag frågade om flera gånger så att det skulle bli rätt). Vi har alltså haft revaxör i fel öra och hon hör dåligt på höger öra där det inte finns nån propp. Röd på trummhinnan så det kan ju vara vatten bakom eller så är det nåt annat. Ny läkartid den 19/7, hade hon inte virrat till det från början så hade vi redan fått träffa läkare och fått mer besked. Blir lite matt men vad ska man göra? Nu får vi köra revaxör i rätt öra och vänta på vad läkaren säger om det blir remiss till öron eller vad vi ska göra...


  • 2Fina
    Tess, stå på er så ni slipper gå med dålig hörsel lika länge som Leya fick  gå, ett helt år från första öroninfflammationen... fast det var ju iofs till och från...

    Vill önska trevlig midsommar till er alla!! Hjärta Skål
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15