• Äldre 11 Feb 08:52
    151767 visningar
    2830 svar
    2830
    151767

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 24 Jun 09:56

    DP, tack vi kämpar på .


    Trevlig Midsommar alla!


  • Äldre 2 Jul 22:26

    Igår var Jolina med på en löpartävling här i byn. Gu´ så söt hon och alla andra knattar var när dom kutade iväg Hon var så glad och stolt när hon gick i mål och fick medalj


    Jolina är helt underbar!
  • Trekid­z
    Äldre 3 Jul 15:23

    Mumia: häftigt med små löpare, kul att hon fick medalj...Hur har du det nu, vilken v är du i?


    Alla goda ting är 3: Elias Tilde & Lovisa :)
  • Äldre 3 Jul 15:31
    Trekidz skrev 2011-07-03 15:23:54 följande:
    Mumia: häftigt med små löpare, kul att hon fick medalj...Hur har du det nu, vilken v är du i?
    V. 27+4 idag. Börjar bli lite drygt redan. Har gått upp en del i vikt och känner mig stor och otymplig. Halsbränna idag. Sammandragningar av o till. Ja det är tungt och magen spänner blir en lååång sommar det här
    Jolina är helt underbar!
  • Trekid­z
    Äldre 4 Jul 13:34

    Ja, det är drygt att ha stor mage i varmt väder...Med vår tvåa Tilde höll jag påatt bli galen i värmen, höggravid, hon kom 10 aug... Hur mkt har du gått upp? Mina har legat på 14 kg me Elias, 12 kg med Tilde o 12,5 med Lovisa...


    Alla goda ting är 3: Elias Tilde & Lovisa :)
  • Äldre 4 Jul 21:41

    Jag svällde som bara den med Billy, han är ju född 27 juli och jag var in 12 juli pga gigantiska fötter, +1 äggvita och väldigt högt blodtryck. Svällde inte nå med Leya.... men det var nog bara värmen ändå som ställde till det.

    Jag gick upp 8 kg med Leya och 11 kg med Billy

    Imorrn åker jag och Leya med tåget till dalarna och hälsar på min pappa och hans tant. Blir en sväng till orsa och kollar björnar, Leya kommer att tycka det är så spännande!! Vi blir bara borta i två nätter, vågar inte mer när maken får vara hemma med Billy och jag har aldrig varit ifrån Billy så länge nån gång Spännande!


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 4 Jul 21:51
    Trekidz skrev 2011-07-04 13:34:02 följande:
    Ja, det är drygt att ha stor mage i varmt väder...Med vår tvåa Tilde höll jag påatt bli galen i värmen, höggravid, hon kom 10 aug... Hur mkt har du gått upp? Mina har legat på 14 kg me Elias, 12 kg med Tilde o 12,5 med Lovisa...
    Är nog uppe i +15 nu redan. Vet att jag slutade väga mig efter ca +22 med Jolina. Kommer antagligen landa på minst +25 denna gång
    Jolina är helt underbar!
  • Tess82
    Äldre 6 Jul 08:22
    DP, Skoj med Björnparken, dit ska vi också en vända i sommar. Fick presentkort på inträdet för hela familjen när vi fyllde år så det ska såklart utnyttjas. Vinka när ni åker förbi pizzerian i Vikarbyn, vi bor precis nedanför den .
  • Överba­ndsfür­ern
    Äldre 6 Jul 08:42

    Kikar bara in för att se hur ni har det.

    Trevlig sommar


  • Äldre 8 Jul 20:42
    Tess, synd jag inte såg ditt meddelande tidigare, vi åkte den 6:e och jag känner igen namnet Vikarbyn Isbjörnarna var bäst!!

    Gick jättebra med tågresa och Leya, blev dock värre när vi kom hem och allt halkade hem i vanliga vanor igen.. tråkigt!! Billy hade varit så lugn också hela tiden, hade dock vaknat och ätit på natten. Leya hon vaknade tidigt hos morfar men turigt nog är han uppe väldigt tidigt på morgonen så jag skickade upp Leya till honom så jag kunde sova en stund till

    Imorrn ska Leya på kalas, jag kommer att följa med för dom hon ska till gillar jag inte riktigt och vet inte riktigt vart jag har!

    Trevlig sommar till alla!!
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15