• Äldre 11 Feb 08:52
    150643 visningar
    2830 svar
    2830
    150643

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 17 Aug 18:46

    Beklagar verkligen, Sötboll!

  • Äldre 17 Aug 21:20

    Neeej vad trist Sötboll Kram till er!!

    Jolina var 102.5 och vägde 18 vid 4-årskontrollen


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 19 Aug 22:25

    Kevin har fått ett hål i en tand, så nu är jag hårdare med tandborstning ( en kamp som kräver tålamod ) samt småätande och juicer etc. Jag har väl inte haft de bästa tänder, och hans pappa några snäpp värre ... Känns ju dock lite skamligt, men jag har alltid varit noga med hans munhygien. Sen har han tandsten också, men det beror tydligen på saliven ..

  • Trekid­z
    Äldre 20 Aug 13:55

    Sötboll: tråkigt att höra... :(


    Alla goda ting är 3: Elias Tilde & Lovisa :)
  • Trekid­z
    Äldre 20 Aug 13:58

    Här är Lovisa 2 mån gammal, en kopia av bror Elias när han var lika gammal :)



    Alla goda ting är 3: Elias Tilde & Lovisa :)
  • Äldre 20 Aug 21:43
    Trekidz skrev 2011-08-20 13:58:03 följande:
    Här är Lovisa 2 mån gammal, en kopia av bror Elias när han var lika gammal :)

     


    Sötnos
    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 28 Aug 18:51

    Åh jösses vad billig min tös varit idag. jag har sovit som en jävla kratta inatt så tröttheten gjorde det svårt att hantera en lika trött och trotsig 4-åring. Man kan ju verkligen bli tokig på dom underbara små liven!!!


    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 28 Aug 19:34

    Mumia skrev 2011-08-28 18:51:10 följande:


    Åh jösses vad billig min tös varit idag. jag har sovit som en jävla kratta inatt så tröttheten gjorde det svårt att hantera en lika trött och trotsig 4-åring. Man kan ju verkligen bli tokig på dom underbara små liven!!!
    Där håller jag med!! Leya är fullständigt...... ja, jag vet inte... hon har inga tankar på någon annan än sig själv, och fast hon en dag fick klippa sig hos frisör, rida ponny, hoppa hoppborg så började hon ändå böla när vi gick till bilen för att hon inte fick en BALLONG!! Gah!

    Nu när lillebror är ett år så är dom mer avundsjuka på varandra, försöker lära åtminstone Leya att man ska vara rädda om sina syskon och försöka vara vänner hela livet... funkar sådär

    En liten bild på min tjej efter frisörbesöket igår
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 28 Aug 20:16
    2Fina skrev 2011-08-28 19:34:52 följande:
    Där håller jag med!! Leya är fullständigt...... ja, jag vet inte... hon har inga tankar på någon annan än sig själv, och fast hon en dag fick klippa sig hos frisör, rida ponny, hoppa hoppborg så började hon ändå böla när vi gick till bilen för att hon inte fick en BALLONG!! Gah!
    Ja fast man tycker dom borde vara glada o nöjda.....men dom har väl inte den förståelsen i denna ålder.
    Hon är fruktansvärt egoistisk "Jag måste!" Jag ska bara!" Jag bestämmer!" Och så lägger ni på en mycket hög dominerande röst till det. Jag blir tokig!!!

    .......men så fort dom somnat och man sitter och tittar på sin sovande ängel så rinner alla aggressioner av en
    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 29 Aug 19:08

    Johanna ser också bara sig själv allt annat är orättvist. Men är inte särskilt trotsig eller så men gnällig. Det skulle vara matvägran som hon har som trots.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15