• Äldre 11 Feb 08:52
    152304 visningar
    2830 svar
    2830
    152304

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 31 Aug 21:07
    memba skrev 2011-08-31 20:50:48 följande:
    Mumia: Det var ju verkligen ett bra pris!
    Liten ort, liten förening
    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 1 Sep 06:48

    Här fanns det ingen plats för Leya i gympan som passar vår tid, hade velat ha på våran ort men då fattas det ledare. Funderade och frågade vad man skulle kunna som ledare men fick reda på att det nog inte hjälper då det måste vara tre ledare då barngrupperna är runt 20 barn (4-5 åringar) och så många vågar jag inte ha själv

    Idag börjar jag med min viktminskning!! Ska försöka gå ner en hel del till sommaren 2012 så idag bestod frukosten av en macka med skinka, en kopp te utan socker och ett kokt ägg! Ska gå på ett pass swizzball på lunchen idag + att jag har köpt en pilatesboll hem också :-P Nu jävlar!!


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 1 Sep 13:02
    2Fina skrev 2011-09-01 06:48:54 följande:
    Här fanns det ingen plats för Leya i gympan som passar vår tid, hade velat ha på våran ort men då fattas det ledare. Funderade och frågade vad man skulle kunna som ledare men fick reda på att det nog inte hjälper då det måste vara tre ledare då barngrupperna är runt 20 barn (4-5 åringar) och så många vågar jag inte ha själv

    Idag börjar jag med min viktminskning!! Ska försöka gå ner en hel del till sommaren 2012 så idag bestod frukosten av en macka med skinka, en kopp te utan socker och ett kokt ägg! Ska gå på ett pass swizzball på lunchen idag + att jag har köpt en pilatesboll hem också :-P Nu jävlar!!
    Vi är bara 1-2 ledare på barngrupper om 25-30 barn
    Jolina är helt underbar!
  • Äldre 1 Sep 18:05

    cii- tog ni nya prover sedan efter antibiotika kuren för att se om det försvann? Läkaren nämnde inget om nya prover, men jag vill gärna göra det.
    Någon som vet om jag kan kräva att ta ett nytt prov, alt om jag kan gå till någon privat läkare och göra ett prov?


  • Äldre 5 Sep 07:55

    I dag ska vi iväg med J på hennes 178 läkarbesök eller något liknande. Det har blivit en väldig massa besök på sjukhuset. Dagens besök går till Uppsala och barnhjärtmottagningen.

    I morgon börjar hon fulltid på dagis igen efter att ha gått 15 tim/vecka nu under min föräldraledighet. 


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 5 Sep 09:33

    Är hemma och vabbar idag. Hade en liten kamin här hemma igår kväll, säkert närmare 40 graders feber (har bara en kass örontemp som alltid visar för lite) och hon kräktes upp allt hon fick i sig. Har inte sovit mycket inatt, kan inte koppla av när hon blir så där dålig, lyssnar till varje litet ljud från henne. Egentligen skulle gubben vabba men han hade sovit inatt så det var bättre att han fick jobba så kan jag slappa med Linnea idag. Tror det börjar bli dags för en sovstund nu. Idag har hon i alla fall ätit och febern var lägre (riktigt pigg efter lite alvedon). Var tydligen en till på dagis som hade haft feber i helgen så det är väl nåt virus som går.

  • cii
    Äldre 5 Sep 18:54

    Tanu - Nej det gjorde vi inte. Man går väl på allmäntillståndet efter kuren förmodar jag. 

  • Äldre 5 Sep 19:05

    Efter 2 timmars läkarbesök fick vi veta att det är glapp i pacemakern, så nya inställningar och ny kontroll om 3 månader. Så efter att ha stått ut med det mesta så länge blev ett besök på ToysRus och inköp av en Barbie och en Ken som nu kan gifta sig J har lekt bröllop i flera timmar.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 5 Sep 20:02

    cii - men Julia har inte mått dåligt, anledningen till att vi gick till läkare var att hon hade en konstig fläck på benet som inte gick bort. Den gick bort fort nu under kuren i alla fall. Idag ringde läkaren och bekräftade borelia och sa att det brukar försvinna efter kåvepenin, men jag bad om att ta ett till prov, så vi ska göra det om 4 veckor igen.


  • Äldre 6 Sep 18:44

    Har anmält Jolina till "musiklek". Tror det kan bli en kul grej för henne. Det blir sång och rörelselekar och lite dans. Hoppas på lite socialt umgänge för henne också.


    Jolina är helt underbar!
Svar på tråden MajMammor 2007 15