• 2små2stora

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Linthe

    Linnea är också mörkrädd och pratar om spöken och monster och annat hon tycker är läskigt. Hon har en nattlampa i sitt rum som lyser hela nätterna.

  • 2Fina

    Evsi, hej, det var längesen

    Leya har också nattlampa men är väldigt rädd ändå, ska köpa en ficklampa åt henne att ha i sängen tänkte jag, så kan hon lysa där hon ser spöket och se att det inte är något (hoppas jag


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • cii

    Njuter av två dagars ledighet innan nya jobbet drar igång. Vi håller på att göra iordning Theos rum så jag ska dra en omgång målning nu. Han ser verkligen fram emot detta. Och vi ser fram emot att få ut hans säng ur vårt rum snart ;) hihi.

    Har ni något barn med sömnproblem? Alltså inte svårt att somna men pratar/grejar/går i sömnen?
    Vi har problem med Lova sen ett år tillbaka... Vissa nätter mer, andra inget alls. /trött mamma.... ;)

  • 2Fina

    Cii, inga sådana problem, men själv gick jag väl i sömnen när jag var runt 7-8 år, pappa trodde jag hade fått nått fel

    Inatt har Leya för första gången sovit hos sin mormor och nu när jag var dit med extra trosor (hade skett en olycka) så deklarerade hon högt att hon skulle minsann sova där en natt till Känns skönt att äntligen få en till barnvakt. Nu är det bara Billy som är ett stort problem för han är så mammig och så in i norden beroende av rutiner och att allt ska vara som det brukar.... Får väl ge det några år antar jag

    Trevlig helg!      


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Trekidz

    Hejhopp, f.d Puzzgurkan här :)

    Kul att läsa lite i vår gamla tråd 


    Alla goda ting är 3: Elias Tilde & Lovisa :)
  • 2små2stora

    Johanna har till och från senaste tiden klagat på ont i framtänderna de har varit lösa en tid så vi har tänkt att det beror på det. Idag när hon gapade och jag såg ned i munnen ovanifrån så har de nya tänderna kommit upp bakom mjölktänderna.


    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15