• Anonym (Kaffedraken)

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Anonym (Kaffedraken)
    dalkulla85 skrev 2012-05-03 23:06:32 följande:
    Vi hade släktkalas i söndags ( Esmeralda fyller den 6:e) för säkerhetsskull, eftersom jag har BF den 14:e. Barnkalas blir det när bebisen kommit ut. Förhoppningsvis är det snart, slemproppen har börjat lossna så det känns hoppfullt. Vad får era femåringen i present?
    Johanna kommer att få en griffeltavla att ha på väggen, klänningar och ett akvarium av oss.
    Akvariet har hon tjatat om ett tag när vi var upp på vinden kom vi på att vi faktiskt har ett ståendes där så det ska hon få.  
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Anonym (Kaffedraken)

    Linnea ska få en "princess" klänning som hon tjatat om ganska länge att hon vill ha. Hoppas bara att den duger den jag hittat då jag har en väldigt bestämd tjej när det gäller kläder. Annars ska hon få ett par filmer bara. Hon fick en cykel för nån vecka sen så vi "snålar" lite på födelsedagen istället. Blir nog presenter så det räcker ändå. Det hon önskar sig mest av allt är en studsmatta men just nu fick inte det plats i vår budget, får se längre fram i sommar om det kan bli en då.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Leya ska få ett dockhus sen har vi ju gjort om hennes rum helt så hon ska få lite nya möbler så det får också räknas som present.


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag vet inte vad jag ska ge tösabiten när hon fyller....en klocka tror jag. Av mormor ska hon få (om vi hittar) sjöjungfrufena, sån som man sätter på sig själv när man simmar i poolen, det är det enda hon tjatat om lääänge. Sen åker ju hon och jag till Kolmården med hennes farmor dagarna innan hon fyller.


    Jolina & Lukas
  • Anonym (Kaffedraken)

    Kevin får starwars tröja å lego, samt ett spel till x-box! Han fyller om en vecka och vi åker till Mallorca imorgon! Det blir lite present det också ..

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har precis slagit in lite presenter. Förutom klänningen blev det ett paket med lite pärlor och grejer att göra smycken och hårspännen med till pysseltjejen och två små gosedjurskaniner.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Här blir det kalas på söndag för Theo.
    Vi har köpt ett sällskapsspel, en onepiece, påslakan med figurer, lite kläder, ett magnetsnöre som man fäster foton på, småbitslego och en stor byggplatta. Vi ska köpa en stor studsmatta i veckan för vi har sålt den lilla.

    Sen får väl lillasyster något litet.

    Får väl passa på att berätta att vi köpt nytt hus och skriver kontrakt nästa vecka :) så nu blev det lagom stressigt att färda vårt nuvarande hus.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Åh vad spännande med nytt hus. Grattis!

    Vi hade ett lyckat kalas i söndags så nu är det omladdning för barnkalas på lördag.

    Själv har jag precis varit på jobbintervju men inte riktigt inom mitt område så vi får se hur det går. Kunde dröja upp till en månad med svar. Har ju jobb redan så det är inte jätteviktigt men det ligger betydligt närmare så det hade inte varit helt fel.

Svar på tråden MajMammor 2007 15