• Äldre 11 Feb 08:52
    152433 visningar
    2830 svar
    2830
    152433

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 14 Jun 21:54

    zasata - ha ha ha jag är själv barngympaledare i fagersta gymnastikförening, men det är inte det jag är ute efter. Vill ha någon mer konkreta stretchövningar på nå vis som är lämpade för barn.
    kanske får göra som du säger i så fall och prata med en sjukgymnast...


    Jolina & Lukas
  • Äldre 17 Jun 17:58

    Grattis dalkulla

  • cii
    Äldre 18 Jun 11:30

    Mumia - vänd dig till BVC så lär de ge er tips och råd. Tror nog sjukgymnastik och vattenlek (varmbad) är bra. Hoppas det löser sig!

    Är inne på min 12e dag som sjuk här.

  • cii
    Äldre 18 Jun 11:31

    Resten av texten kom ju inte med!! Aarrrh hatar denna appen!

  • cii
    Äldre 18 Jun 11:34

    Jag har iaf bihålsinflammation, lunginflammation och öroninflammation!
    Men fick penicillin från dag ett så jag känner mig bättre.
    Vecka 28 river vi köket i det nya huset och vecka 32 går flyttlasset! Längtar men lite orolig då vi inte fått besked om dagisplats ännu.. Ha det gott med er!

  • Äldre 1 Jul 07:59

    Dalkulla: Grattis!!

    Jag väntar på lillasyster som beräknas komma om 2 1/2 vecka! Hon får dock gärna komma tidigare ...

  • Äldre 1 Jul 09:31

    Här blir det inga fler syskon nu, 4 st räcker gott och väl när 3 av dem har ca 20 planerade besök på sjukhuset på 1 år.

  • Äldre 1 Jul 15:49

    Ojdå, låter tufft med så många sjukhusbesök.

    Här blir det inga syskon heller, får räcka med de två stora syskonen.

    Här har nästan hela juni regnat bort, nån som har fått nå fint sommarväder än? Hoppas att juli blir bättre, jobbar en vecka till sen semester 4 veckor. Linnea får sommarlov redan på onsdag, hon ska vara hos mormor några dagar. Eller vi är ju där både hon och jag men jag jobbar torsdag och fredag också.

  • FruHeo
    Äldre 5 Jul 11:41

    Grattis till alla småsyskon som är pågåg!
    Här har solen strålat i flera dagar nu, lite regn på kvällarna. Men oj så underbart med sommar, hav och lite lugn och ro. Vi mår bra och har inte varit sjuka sedan april! Heeeeeelt galet. Annars är det mest måla hus som står på kartan för maken. Jag ligger mest i solstolen, känner mig tjock och orörlig. S o M har lärt sig simma men förbereder mest lillasysters ankomst i slutet av september. Inte för att vi skulle ha ett barn till egentligen meeeen så gick det som det gick när jag skulle byta spiral och den nya inte gick att få på plats!


    lycklig fyrbarnsmamma!
  • Äldre 5 Jul 19:28

    Grattis Heo till kommande lillasyster. Härligt att alla fått vara friska.

    Har inte varit nå badväder här förrän senaste dagarna men jag hoppas det kan få vara lite fint de kommande veckorna på min semester. Linnea var och badade med mormor idag och det lät som att hon är påväg att lära sig simma också.

Svar på tråden MajMammor 2007 15