• Äldre 11 Feb 08:52
    151087 visningar
    2830 svar
    2830
    151087

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 5 Jul 21:08

    Här är det bra väder någon dag, och sen vänder det ... Vi kör sista dagen hos dagmamman imorgon, sen är det sommarlov och föräldraledighet!

    Kevin frågade idag om vi kan åka till någon strand någon dag, och jag som är tjockare än tjockast, orörlig till viss del med foglossning sa JA, självklart! Så vet inte hur jag ska pussla ihop det ... Så länge pappa är med på stranddag så fixar det ju sig!

    Jag har 2v kvar tills lillasyster kommer! Eller mer eller mindre ..

  • Äldre 5 Jul 22:04
    FruHeo skrev 2012-07-05 11:41:18 följande:
    Grattis till alla småsyskon som är pågåg!
    Här har solen strålat i flera dagar nu, lite regn på kvällarna. Men oj så underbart med sommar, hav och lite lugn och ro. Vi mår bra och har inte varit sjuka sedan april! Heeeeeelt galet. Annars är det mest måla hus som står på kartan för maken. Jag ligger mest i solstolen, känner mig tjock och orörlig. S o M har lärt sig simma men förbereder mest lillasysters ankomst i slutet av september. Inte för att vi skulle ha ett barn till egentligen meeeen så gick det som det gick när jag skulle byta spiral och den nya inte gick att få på plats!
    Grattis till bebbe i magen!
    För låt näsvis fråga men...är det ny gubbe nu?? Har för mig du separerade, eller ni kanske lagade förhållandet?

    Hoppas ni fortsätter hålla er friska!!
    Jolina & Lukas
  • FruHeo
    Äldre 6 Jul 21:12
    mumia skrev 2012-07-05 22:04:35 följande:
    Grattis till bebbe i magen!
    För låt näsvis fråga men...är det ny gubbe nu?? Har för mig du separerade, eller ni kanske lagade förhållandet?

    Hoppas ni fortsätter hålla er friska!!
    Tack! Äsch, ingen fara med näsvisa frågor. Det är samma karl som innan. Vi lyckades under en av alla iva-vändor med Saga inse att vi trots allt behöver varandra, att det någonstans fanns en gnutta kärlek längst in. Så vi har lyckats reparera förhållandet till viss del. Långt ifrån där vi var en gång, men egentligen kanske bättre än innan..... Knepigt i alla fall oavsett det där med förhållanden.
    lycklig fyrbarnsmamma!
  • Äldre 7 Jul 12:51

     


    Tjena Heo, skönt att höra att ni mår bra

    Sen undrar jag, till alla som hänger i tråden, har ni någon bild på era 07:or? skulle vara lite roligt att se vad dom vuxit upp till för filurer

    Här kommer en bild på Leya:

    Hon är fortfarande en liten tös på 103 cm, 18 kg och har just nu strl 110 i kläder, dom flesta byxorna är för stora i midjan   

           
    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 7 Jul 13:38

    Jag är mest inne via mobilen å då går det inte att lägga upp bilder Ska se om jag kan fixa en date med datorn!!!

  • Äldre 7 Jul 17:33
    Johanna på vikingafestival
    Bilden togs igår på vikingafestivalen som hålls här.

    Det gick inte att kopiera en stor bild så ni får klicka på den själva

    Johanna är inte så stor hon heller väger knappt 19kg och är 106cm lång.  
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 7 Jul 20:58
    FruHeo skrev 2012-07-06 21:12:55 följande:
    Tack! Äsch, ingen fara med näsvisa frågor. Det är samma karl som innan. Vi lyckades under en av alla iva-vändor med Saga inse att vi trots allt behöver varandra, att det någonstans fanns en gnutta kärlek längst in. Så vi har lyckats reparera förhållandet till viss del. Långt ifrån där vi var en gång, men egentligen kanske bättre än innan..... Knepigt i alla fall oavsett det där med förhållanden.
    Trycker på Gilla-knappen
    Jolina & Lukas
  • Äldre 7 Jul 21:06
    2små2stora skrev 2012-07-07 17:33:54 följande:
    Bilden togs igår på vikingafestivalen som hålls här.

    Det gick inte att kopiera en stor bild så ni får klicka på den själva

    Johanna är inte så stor hon heller väger knappt 19kg och är 106cm lång.  
    Vad konstig den bilden blev 
    gör ett nytt försök

     
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Äldre 7 Jul 21:15
  • cii
    Äldre 8 Jul 19:40


    Här har vi gobiten när han pratar i telefon med sin farmor =)
Svar på tråden MajMammor 2007 15