• Äldre 11 Feb 08:52
    151085 visningar
    2830 svar
    2830
    151085

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 15 Feb 17:59

    Ja Ikea i Borlänge öppnade i höstas. Bor också i krokarna (Rättvik).

    Gissar också på tjej nu när du skriver hon ð???. Börjar närma sig lite nu iaf, spännande.

  • Äldre 15 Feb 17:59

    Oj min smiley blev lite konstig, skulle vara en ;).

  • Äldre 16 Feb 10:59

    Alla kvalificerade gissningar hittills har sagt tjej. Eller rättare sagt  "Avsaknad av pojkattribut", så det innebär väl tjej då Sen har man ju den klassiska felmarginalen såklart, men efter några UL som ännu inte indikerat pojkattribut så får man väl anse det hyggligt troligt . Annars får vi väl lära om

    4 april är det sagt - men jag tvivlar som sagt på att hon håller sig till april - då blir jag förvånad
    Men det lär ju märkas iaf :-P

    Jo, IKEA är ju ganska nytt. Bra att ha också nu när vädret är som det är - det är en lagom runda att gå så man får röra lite på sig. Gå i snömodd och slask och halka med foglossning är ju ingen höjdare. Så många IKEA-rundor blir det

    Ellan var ju sagt till 4 maj, dvs en exakt månad senare, så här kan man se skillnaden i samma vecka: www.familjeliv.se/hem/melisabeth/galleri.php

    Kan ju säga att jag senaste dagarna stött på flera lustiga kommentarer gällandes magen. (Den syns mer avklädd - påklädd så syns det inte mycket alls)
    Jag köpte några pyttekläder: "Du är ute i god tid du " - "Öhm, ja, om man tycker 8 månaden är tidigt så".
    Strax därefter (10 minuter senare typ) klev jag in på ica, och blev hejdad av nån må bra tant: "Hej, vill du prova på lite gratis träning!"
    "Tack, men jag är höggravid så det blir inte så mycket träning just nu" *Damen låter blicken glida över mig, ögonen vidgas av förvåning  "Ehmmmm, OJ!".

  • Äldre 3 Mar 05:38

    Hej!

    Tittar in här för förstagången på evigheter!!

    Ser att det är en bebis på G, grattis!! Och håller alla tummar och tår för er som fortfarande kämpar!

    Jag har ju Kevin, min majbebis som blir 7 år nu i maj! Sen har jag Theo som är född 2010 och Leia som föddes 2012- så nu räcker det!

    Stor kram!

  • Äldre 3 Mar 10:42

    Ah Memba, en ny bebis som vi inte visste om (Eller jag iaf )
    Grattis

  • Äldre 4 Mar 18:41

    Nej, jag tror inte jag varit inne och skrivit om Leia! Jag skulle absolut skaffa fler om orken fanns!! Är någon sugen på en grupp på FB?

  • Äldre 4 Mar 19:12

    FB grupp låter skoj! Har inte koll på hur man gör en sån men hakar gärna på om någon annan gör en ð???

  • Äldre 6 Mar 13:34

    Lovisa har jag ju nämnt.... Nu har Leona kommit på tal. Ovanligare, men inte konstigt.
    Vad tycker ni om det?

  • Äldre 6 Mar 23:38

    Leona är jättefint! Ville att min tjej skulle heta Lova innan det blev Leia!

  • zasata
    Äldre 7 Mar 14:55

    Facebook grupp låter toppen!!
    Skall jag skapa en?

    Är bebisen kvar i magen?


  • zasata
    Äldre 8 Mar 10:11

    Jag måste ha några av er i min vänner lista för att kunna skappa en grupp på FB, så lägg gärna till mig :)

    Sara Östling


  • cii
    Äldre 9 Mar 07:32

    Vilken av alla Sara Östling? ;)

  • cii
    Äldre 9 Mar 07:33

    Tror jag chansade rätt!

  • cii
    Äldre 9 Mar 11:39

    Gruppen på FB heter Maj Mammor 2007

  • Äldre 12 Mar 10:45

    Sökte på majmammor gruppen på fb men hittade ingen, är det startad ännu?  Går gärna med!

  • zasata
    Äldre 12 Mar 17:47
  • Äldre 12 Mar 21:21

    Sisådär, nu är jag med :)

  • Äldre 19 Jun 23:04

    Hej
    Kikar in efter en herrans lång tid och gläds åt att vi fortfarande "ses". Joinar gärna FB gruppen


    Jolina & Lukas
  • Äldre 13 Oct 09:34

    Hej gänget!

    Någon som ff är aktiv här? Jag har inte varit med på flera år men skaffade nu ett nytt konto... Och tror jag hette samma sak tidigare, haha...

  • Sat 24 Apr 2021 07:26

    Och nu är dom tonåringar och fjortisar - på gott och ont 


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden MajMammor 2007 15