• yrväder

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • melizza
    Stratus skrev 2010-04-19 13:28:10 följande:
    pysselptorp.blogspot.com/2010/03/here-comes-b...
    OMG vad fin och vad duktigt du är som sytt den vackra klänningen....en sån skulle jag kunna tänka mig att gifta mig i
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza

    har suttit och sytt ett par hängslebyxor men får inte till det vid sprundet på sidorna........är det nån som sytt hängslebyxor och kan förklara för mig hur jag ska göra på sidorna....har ett mönster från ottobre men har läst beskrivningen men fattar ändå inte och får det liksom inte till det


    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • ak74

    Ni som fått meddelande att fordonen är på G... Har ni beställt de orangea som verkar vara försenade?

  • Minxy
    ak74 skrev 2010-04-19 14:48:17 följande:
    Ni som fått meddelande att fordonen är på G... Har ni beställt de orangea som verkar vara försenade?
    Mina kom som sagt idag, men jag hade bara beställt de turkosa.
  • melizza
    ak74 skrev 2010-04-19 14:48:17 följande:
    Ni som fått meddelande att fordonen är på G... Har ni beställt de orangea som verkar vara försenade?
    jag fick alla mina fordontyg idag förutom det oranga då men hon skickade med en lapp där det stod att dem oranga skulle skickas om ca 2 veckor
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • tinni78
    yrväder skrev 2010-04-19 11:35:02 följande:
    Däremot ser jag nu att min reabeställning från mjuka tyger skickades redan den 6 april. Den har dock inte kommit fram än Har säkert försvunnit med posten, första gången isf. Hoppas den dyker upp....
    När jag beställde på rean precis före jul så dröjde det jättelänge innan det kom och de som beställt fordonstygerna som kom i mellandagarna fick tygerna före mig även fast mitt paket skulle varit skickat före dess.
  • lindalake

    hoppas mina tyger kommer imorgon då. betalade dagen efter fakturan kom (väntade på ett svar då jag inte fattade om jag skulle betala eller bara kontrollera), den 18 mars mao. bra om de orange blir restade så länge. kanske hinner sy en t-shirt iaf och så var det det där med att dra slutsatser i förväg, det är jag vääldigt duktig på att göra

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd