• yrväder

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • Tjej 83

    jaa robotarna som Johanna rita kommer bli tryckta! bara rösta om vilka färger,
    jag gav henne idén så ja måste la köpa nån meter själv hihi de är ju så fina!!
    mer fattig! 

  • Minxy
    Tjej 83 skrev 2010-04-22 21:01:33 följande:
    jaa robotarna som Johanna rita kommer bli tryckta! bara rösta om vilka färger, jag gav henne idén så ja måste la köpa nån meter själv hihi de är ju så fina!! mer fattig! 
    Finns det någon länk där man kan tjuvkolla på hur dom ska se ut?
  • bakabakalitenkaka

    Jag behöver snabba råd tjejer. Ska beställa nya namnlappar och velar mellan färger.
    Svart band med turkos text ELLER orange band med vit text ??


    Colin 07.12.21
  • Lillofant
    bakabakalitenkaka skrev 2010-04-22 21:04:23 följande:
    Jag behöver snabba råd tjejer. Ska beställa nya namnlappar och velar mellan färger. Svart band med turkos text ELLER orange band med vit text ??
    Orange med vit text! Det hade jag tidigare och det var jättesnyggt. Tänker mig att den turkosa texten försvinner lite på det svarta bandet?
  • yrväder
    TeDrickaren skrev 2010-04-22 20:51:01 följande:
    Missat att det kommer ugglor vilka är de?...kan vänta några veckor!!!
    finns på znoks blogg
  • yrväder
    bakabakalitenkaka skrev 2010-04-22 21:04:23 följande:
    Jag behöver snabba råd tjejer. Ska beställa nya namnlappar och velar mellan färger. Svart band med turkos text ELLER orange band med vit text ??
    orange med vit, skitsnygg. Hade det tidigare, nu har jag bruna med orange text och jag gillar dom inte, märker inte ens kläderna om dom ska stanna inom familjen för att jag inte gillar dom. Ska nog beställa nya när jag får lön till veckan
  • melizza
    Tjej 83 skrev 2010-04-22 21:01:33 följande:
    jaa robotarna som Johanna rita kommer bli tryckta! bara rösta om vilka färger,jag gav henne idén så ja måste la köpa nån meter själv hihi de är ju så fina!!mer fattig! 
    vilka robotar?? har du nån länk eller bild man kan se dem på??
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • bakabakalitenkaka
    yrväder skrev 2010-04-22 21:10:28 följande:
    orange med vit, skitsnygg. Hade det tidigare, nu har jag bruna med orange text och jag gillar dom inte, märker inte ens kläderna om dom ska stanna inom familjen för att jag inte gillar dom. Ska nog beställa nya när jag får lön till veckan
    Lillofant skrev 2010-04-22 21:08:01 följande:
    Orange med vit text! Det hade jag tidigare och det var jättesnyggt. Tänker mig att den turkosa texten försvinner lite på det svarta bandet?
    yey vad bra, det var nog min favorit med
    Colin 07.12.21
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd