• yrväder

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • Tjej 83
    lindalake skrev 2010-04-29 20:52:31 följande:
    ja men gött med extra pengar så du har råd med tygknarket
    hahah ja de är la de! ja nu åkte ju en beställning till jny... samtidigt tänker ja att hmm jaa si o så många tröjor kunde ja ju köpt på HM istället.    men då ser alla barn likadana ut, så neej ja syr egna tröjor!
  • tinni78
    Skumboll skrev 2010-04-29 18:19:22 följande:
    Jag bor utanför sthlm.  Vet inte om jag vågar ändå, risken är väl att jag sitter här med x antal meter interlock ändå trots att vi delar...
    Nu har jag beställt ett paket, hoppas att det finns kvar. Jag får väl se till att sy mössor och dregglisar för att finansera köpet .
  • yrväder
    Minxy skrev 2010-04-29 20:08:55 följande:
    Bruna band med vit text är ju väldigt neutralt och passar till det mesta, men kan kännas tråkigt ibland. Jag har sådana nu, men funderar på att köpa nya - bruna med orange text.
    Jag hade bruna med vit text, när dom var slut köpte jag bruna med orange. Jag ångrar mig massor, men det är väl bara göra slut på dom....
  • Minxy
    yrväder skrev 2010-04-29 21:27:22 följande:
    Jag hade bruna med vit text, när dom var slut köpte jag bruna med orange. Jag ångrar mig massor, men det är väl bara göra slut på dom....
    Jasså, blev det inte bra?
    Attans bananer, men bra att du berättar! Då får ju jag chansen att välja något annat
  • bakabakalitenkaka

    Jag har brunt med gul text och det är fint. Men nu är dom snart slut och jag har lessnat lite på dom så jag har beställt orange med vit text


    Colin 07.12.21
  • madebyinferno

    frågar här också

    finns det något sätt att konvertera ett broderi i ett format till ett annat format??


    A creative mess is better than tidy idleness
  • Ullerull

    Jag har/har haft:
    Svart med silvertext
    Svart med vit text
    Brun med guldtext
    Brun med orange text
    Gul med orange text
    Röd med gul text

    Jag gillar glittertexterna men de har ju blivit så dyra nu. Röd med gul var inte så jättesnyggt skulle tagit rött/vitt. Orange med brun är snyggt men kan ju ara svårt. Svart med vitt funkar bra, det är neutralt.

  • Catwomen07

    Projekt städa syskrubben inledd, massa kvar men nu kan man iaf komma in i skrubben, det är ett plus.

    I morrn ska jag göra en shoppingresa till Skroten i Kinna med mitt sygäng. Ska bli sååå skoj. Tyvärr är inte plånboken lika munter :(

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd