• Anonym (Kaffedraken)

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • Anonym (Kaffedraken)

    vet nån om rearacet även gäller om man tar avbetalning?
    el måste man betala det direkt i kassan?
    har konto där och har en hel del tyger som behöver kompletteras så det vore ju kanon att kunna göra det nu när det är rea..men plånboken vill annat fram tills den 20:e..=P


    Tygbindeberoende!
  • Anonym (Kaffedraken)
    fru fogeby skrev 2011-01-10 17:23:15 följande:
    vet nån om rearacet även gäller om man tar avbetalning?
    el måste man betala det direkt i kassan?
    har konto där och har en hel del tyger som behöver kompletteras så det vore ju kanon att kunna göra det nu när det är rea..men plånboken vill annat fram tills den 20:e..=P
    har hon inte skrivit nåt så borde ju alla betalningsalternativ gälla.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej alla sytokar! Jag har inte varit inne i tråden på åratal (?) och syr inte så mycket längre. Men har varit runt i en massa bloggar och ser att de flesta håller på fortfarande


    htt.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ameh... det där blev ju bra
    Jag slant!
    Ser att många håller på fortfarande och ni gör det ena alstret finare än det andra.
    Ville bara kika in och säga hej. Kika gärna på min... hm... hur hette det nu igen...  jag har glömt vad man sa att man hade gjort *pekar nedåt*


  • Anonym (Kaffedraken)

    Är det någon som kan hjälpa mig förstå innan jag blir tokig varför jag inte kan sy med sicksack på min fuskskinnapplikation?? Det stygnet som kommer precis utanför kanten funkar som det ska medans det stygnet som syr genom skinnet inte fäster! Det blir en ful raksöm utanför skinnet och ingenting mer än tomma hål på skinnet! Inte nog med det matar den inte skinnet så jag får själv dra.

  • Anonym (Kaffedraken)
    yrväder skrev 2011-01-10 17:48:09 följande:
    har hon inte skrivit nåt så borde ju alla betalningsalternativ gälla.
    ha rinte sett nått så jag hopaps det funkar
  • Anonym (Kaffedraken)

     jag har minsann inte fått nå mail om rearace. Hur får man rabatten, är det någon kod?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Ogabinne skrev 2011-01-10 18:00:18 följande:
    Är det någon som kan hjälpa mig förstå innan jag blir tokig varför jag inte kan sy med sicksack på min fuskskinnapplikation?? Det stygnet som kommer precis utanför kanten funkar som det ska medans det stygnet som syr genom skinnet inte fäster! Det blir en ful raksöm utanför skinnet och ingenting mer än tomma hål på skinnet! Inte nog med det matar den inte skinnet så jag får själv dra.
    Förmodligen blir det hoppstygn pga fel sorts nål. Jag har fått sådär nån gång när jag råkat sy i jeans med trikånålarna.
  • Anonym (Kaffedraken)
    sarahl skrev 2011-01-10 18:31:26 följande:
     jag har minsann inte fått nå mail om rearace. Hur får man rabatten, är det någon kod?
    Inte jag heller...
  • Anonym (Kaffedraken)
    sarahl skrev 2011-01-10 18:31:26 följande:
     jag har minsann inte fått nå mail om rearace. Hur får man rabatten, är det någon kod?
    man måste prenumerera på hennes nyhetsbrev för att få det.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd