• Äldre 7 Mar 15:10
    598661 visningar
    11405 svar
    11405
    598661

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • gewjyn
    Äldre 10 Jan 19:25

    Det går ju inte komma in på mjuka tygers hemsida och inte har jag fått någon kod i mailen heller >.< Jag som verkligen behöver handla...

  • annbom
    Äldre 10 Jan 19:30

    Jag har fått en kod och jag tänkte också handla. Tänkte gå in och kolla vad jag ville ha, men det går ju inte


    Tygblöjeblogg annbom.blogspot.com/
  • Pumpal­icious
    Äldre 10 Jan 19:53

    kommer inte heller in på mjukatygers hemsida

  • Ogabin­ne
    Äldre 10 Jan 19:54
    yrväder skrev 2011-01-10 19:21:32 följande:
    Förmodligen blir det hoppstygn pga fel sorts nål. Jag har fått sådär nån gång när jag råkat sy i jeans med trikånålarna.
    Tack. Det var det jag misstänkte... har tyvärr inga andra nålar så jag fick sy med raksöm ist vilket också ger hoppstygn ibland men inte mer än uthärdligt.
  • Pumpal­icious
    Äldre 10 Jan 19:54
    madde10 skrev 2011-01-10 16:46:47 följande:
    Ah, blev faktiskt lite besviken på kamelontdesigns "rearace". Lät så himla bra när mailet kom för några dagar sen, att nåt speciellt skulle vara idag. 20% på hela sortimentet kanske är bra, men jag tyckte det var lite "snåljåpen"
    Jag fick också känslan av att det typ skulle vara "TOTAL UTFÖRSÄLJNING" på vissa tyger :-/
  • Äldre 10 Jan 19:54

    Jag vill sy retrobyxor som de här (kokalal.blogspot.com/search/label/Retrobrallor), men kan omöjligt hitta ett lämpligt mönster i mina böcker.

    På någon blogg tipsades en läsare om Meedom & Meedom. Stämmer det? Och i så fall, i vilken bok?

  • Äldre 10 Jan 19:56
    Pumpalicious skrev 2011-01-10 19:53:12 följande:
    kommer inte heller in på mjukatygers hemsida

    Hej!
    Servern hos vår hemsideleverantör ligger nere och det gör att ni inte kan komma in via huvudsidan. För att nå butiken gå direkt till:


    http://butik.kameleontdesign.se/


  • Äldre 10 Jan 19:57
    yrväder skrev 2011-01-10 19:56:03 följande:

    Hej!
    Servern hos vår hemsideleverantör ligger nere och det gör att ni inte kan komma in via huvudsidan. För att nå butiken gå direkt till:


    butik.kameleontdesign.se/


    vilket tydligen inte heller funkade nu. funkade för en liten stund sen....
  • gewjyn
    Äldre 10 Jan 20:02

    Men om man har fått mail om rean borde det väl vara så att man har nyhetsbrevet? Jag har fått två meddelanden om rearacet, men inget med kod

  • Äldre 10 Jan 20:02

    Fick nyss ett mail att namnet jag fick varumärkesskyddat i höstas även är registrerat som släktnamnRynkar på näsan  Den här personen har kontaktat PRV så nu får vi se vad som händer...
    Jag gillar verkligen det här namnet! Grrrr 

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd